Історія успіху маркетплейсу Amazon

8 Лютого 2023, 16:27

Найбільша платформа електронної комерції Amazon працює з 1994 року і за цей час майданчик став одним із найвідоміших продавців товарів різних категорій. Продаж здійснюється в режимі онлайн з подальшою доставкою по всьому світу, що сприяє можливості купити абсолютно будь-який товар, будучи в тій чи іншій країні.

У досягненні таких результатів лежить жорстка модель управління, безперервне прагнення зростання, особлива система відбору кадрів, інтеграція технологічних процесів та багато іншого. Приклад в СНД також є одним з перспективних проектів маркетплейс Sello, який створювався з урахуванням великої кількості сучасних правил і запитів потенційних покупців. Враховується потреба людей, постійно розширюючи асортимент продукції.

Найкращі маркетплейси у 2023 році

На даний момент подібних майданчиків не так мало, тому продавці та покупці можуть вибрати найбільш оптимальне рішення, ґрунтуючись на своїх запитах. Прикладом ідеальних майданчиків є декілька сайтів:

• Wildberries;
• Ozon;
• KazanExpress;
• Lamoda;
• Наталі;
• Berito;
• Aliexpress;
• Joom та інші.

Деякі спеціалізуються лише на одязі, інші на всіх товарах поспіль. Відмінні перспективи показує проект Sello.uz, що розвивається на території Узбекистану. Тут запропоновано великий каталог товарів на вибір та чимала кількість варіантів для взаємної співпраці.

Чому Amazon продає найбільше?

На майданчик припадає 1/10 частка усієї електронної торгівлі в США. Тут працює заохочувальна система, за допомогою якої можна організувати безкоштовну доставку деяких категорій товарів. Система рекомендацій полегшує купівлю окремих товарів, дозволяючи підготувати так званий комплект у замовленні. Функція повторного замовлення в один клік дозволяє за лічені секунди купити товар, що є особливо актуальним для дешевих позицій.

Як організовано роботу компанії?

Виробники безпосередньо доставляють товари на склад Амазон, тому все і завжди є у наявності. Власний флот Amazon Air та вантажівки у кількості 20000 одиниць забезпечують нормальні умови доставки. Система автоматично аналізує споживчий попит і працівники пересуваються на виділену лінію фасування. Незважаючи на повну автоматизацію, іноді працівникам доводиться працювати на повну силу.

Деякі види робіт виконуються автоматизованими роботами, що дозволить оптимізувати витрати та суттєво прискорити процес фасування та доставки. Також компанія займається розробкою дронов-вантажівок.

Автор:
Тиждень
Позначки: