Сьогодні, щоб виділитися завдяки одягу, не потрібно обходити всі магазини у пошуках оригінальних дизайнів. Для цього достатньо замовити футболки з логотипом, малюнком або ексклюзивним принтом. Зробити це можна на сайті компанії VIP-PRINT, яка займається виготовленням рекламної та сувенірної продукції високої якості. Нині друк на одязі застосовується всюди, тоді як ще кілька десятиліть тому був досить рідкісним явищем. У цій статті ми розглянемо етапи розвитку та зростання інтересу до виготовлення такого одягу з боку представників великого бізнесу.
Перші зразки
Вперше друковане перенесення картинки на одяг стало можливим у 50-х роках минулого століття. Найважливішим етапом на шляху до різноманітності дизайнів стала поява фарби пластизолі, яка добре вбиралася в текстильні волокна. Вже в 60-х роках відбулася «футболкова революція», а найпопулярнішими фасонами стали:
- футболки з оздобленням коміра та рукавів;
- моделі з вузличним батиком;
- шовкотрафаретні малюнки.
Варто зазначити, що в ті роки здебільшого застосовували кустарний друк, який здійснювався вручну з використанням обмеженої кількості фарб і простих трафаретів.
Перші друковані принти
З розвитком поліграфічного обладнання з’явилася можливість переносити на тканину складніші малюнки з насиченими кольорами. Перший одяг із принтами з’явився в американському місті Маямі. Компанія Tropix Tops випускала теніски з назвами курортів та персонажами мультфільмів студії Дісней. Пізніше ідею підхопили інші організації, які отримували права на випуск одягу із зображеннями кіногероїв, музичних гуртів та лідерів думок того часу.
У 80-х роках зображення на футболках стали способом розповісти про свої політичні переконання, уподобання в музиці, відеоіграх та інших галузях індустрії розваг. Тенденція збереглася й нині, за винятком того, що можливість друку на одязі зацікавила великі корпорації.
Наш час
Останні 20-30 років великі компанії приділяють серйозну увагу випуску мерча з логотипами. Наприклад, Coca-Cola істотно збільшила продаж завдяки виробництву одягу з лого, а Мікі Мауса можна назвати найвідомішим персонажем у світі саме завдяки мільярдним продажам футболок з мишеням. Також стали популярними корпоративні футболки із зображенням:
- логотипу;
- контактної інформації;
- слогана;
- рекламного тексту.
Усе це свідчить про дієвість такого виду реклами та передбачає подальше зростання зацікавленості в друці на футболках.