У разі доведення змови, польська влада не одержить раніше зарезервовані для країни кошти на фінансування цих проектів.
Водночас, Міністерство регіонального розвитку Польщі назвало рішення Єврокомісії «незрозумілим», заявивши, що Польща не втратить ці гроші Євросоюзу.
Міністерство у спеціально оприлюдненій заяві назвало Польську адміністрацію з будівництва доріг (GDDKiA) «потерпілою стороною» можливої змови кількох компаній, які виграли тендери на будівництво доріг, у фінансуванні яких бере участь ЄС, у рамках програм допомоги Польщі.
Польське міністерство зазначило, що інформувало Єврокомісію про підозру щодо цінової змови у трьох контрактах на будівництво доріг з 2010 року, серед яких – контракт на будівництво ділянки автостради А4 до кордону з Україною.
«Польща як сторона, що потерпіла, використовуватиме усі можливі засоби для того, щоб відстояти свої інтереси і якомога скоріше розблоковувати платежі», – наголошують у заяві.
За даними міністерства, GDDKiA, яка координує будівництво доріг у Польщі, одержала від Єврокомісії близько €4,8 млрд дофінансування, що становить половину суми, призначеної для цієї структури у поточному бюджеті Євросоюзу.
Згідно з даними польських ЗМІ, у ціновій змові брали участь близько 10 чинних і колишніх менеджерів великих будівельних компаній і один із директорів GDDKiA.