4 травня європейські регулятори авіаційної безпеки запровадили нові вимоги до професійної підготовки пілотів для запобігання авіакатастрофам, пов’язаним із втратою контролю над літаками. Про це 5 травня повідомило видання EurActiv.
Зокрема, йдеться про підготовку персоналу до роботи в екстрених ситуаціях під час посадок або за несприятливих погодних умов. Міжнародна асоціація повітряного транспорту відзначає, що подібні інциденти були рідкісними, однак смертельно небезпечними.
Наприклад, під час шторму в червні 2009 року літак Air France, здійснюючи переліт з Ріо-де-Жанейро до Парижа впав в Атлантичний океан, через що загинули всі 228 людей на борту.
Європейське агентство з авіаційної безпеки (EASA), штаб-квартира якого розташована у німецькому Кельні, стверджує, що європейські авіалінії та оператори зобов’язані запровадити нові стандарти до травня 2016 року, що потребує витрат у €12,5 млн.
Нагадаємо, 24 березня на півдні Франції розбився пасажирський літак Airbus 320 авіакомпанії Germanwings. На борту перебували 144 пасажири і 6 членів екіпажу. Авіакомпанія Lufthansa, яка володіє лоукостером Germanwings, заявила, що причиною авіакатастрофи А320 є «нещасний випадок». За попередньою інформацією слідства, пілот літака, який на момент аварії перебував у кабіні сам, свідомо спричинив катастрофу.