Як ви яхту назвете

26 Серпня 2010, 16:18

Перукарня «Усмішка» – це бородатий жарт. Є безбородий. Ледь не щодня проїжджаю повз кіоск мережі якісного харчування (в цьому принаймні переконує власник) під архетипною назвою – «Адам». При цьому виникає запитання: хто постачальник якісних харчів? Відповідь начебто на поверхні, але ж спокуси придбати щось не виникає. Можливо, було б інакше, якби «Адам» провів ребрендинг і підсилив би переконливість тези про добротність хот-догів. Уявіть на хвилинку – «Мережа якісного харчування «Єва». І далі – маленькими літерами, для особливо прискіпливих клієнтів – «За недобросовісне засвоєння їжі адміністрація відповідальності не несе». Якщо власника мережі, звичайно, звуть Адам.