У своєму виступі на InnoTech Дмитро розкаже про історію розвитку штучного інтелекту, зокрема про те, чи здобула машина в процесі еволюції свідомість і «почуття», та чи слід остерігатися людині «духовного розвитку» роботів.
Про що йтиметься в доповіді:
– чому реклама – зручний інструмент для захоплення світу над розумом;
– про що попереджають Хокінг і Маск;
– що таке кіт Хокінга та кіт Ейнштейна;
– про 25-й кадр і невігластво українських депутатів;
– про те, як Трамп переміг на виборах.
Спікера знають насамперед як топ-менеджера у галузі медіа та екс-гендиректора центру онлайн-торгівлі All.biz, що об'єднує близько 100 країн з 16 мільйонами покупців. Однак нас він цікавить у першу чергу в якості співзасновника Influ2 – компанії-розробника рішень з використання персонального впливу на базі AI в маркетингу.
Щоб зрозуміти, яким чином все зазначене вище стосується штучного інтелекту, відвідайте виступ Дмитра Лисицького на InnoTechUkraine.