Деякі видання, як от скажімо Sözcu, Hürriyet, чи Haberler.com, просто надають зранку 8 січня інформацію без спекулювання над тим, що справді стало причиною падіння.
О 06:37 за Стамбулом, Sözcu, кемалістська газета, лишень написала, що «за словами іранської сторони начебто технічні причини могли призвести до катастрофи».
Читайте також: Іранські медіа про катастрофу літака МАУ. Перша реакція
Hürriyet, центристська газета, у статті за 8 січня, о 06:34 за Стамбулом подала слова спікера Тегеранського аеропорту, Алі Кашані, який запевняв, що причиною падіння стали технічні несправності. Навряд чи це можна назвати свідомою маніпулацією, бо зранку 8 січня, за годину чи дві після катастрофи більшість турецьких (і не лише турецьких) видань всього лиш передавало слова іранських високопосадовців з приміткою, що це інформація «за словами іранців».
Sabah, проурядова і проердоганівська газета, написала о 10 ранку за Стамбулом, що «літак падав і вибухнув біля Паранда [місто біля Тегерана]; іранські порятункові бригади вже працюють на місці, а основною причиною інциденту на цей час називають технічні несправності». Сабах користалися інформацією, яку на той час надавав канал Iran International, анти-урядовий іранський канал з офісом в Лондоні, якому приписують зв‘язки з Саудівською Аравією.
Читайте також: В України були докази збивання літака до заяв інших країн – РНБО
Як тільки в західних медіа з‘явилися повідомлення про те, що літак був збитий ракетою, ця інформація теж з‘явилася в турецькій пресі. Скажімо, Sabah, написав, що "після того, яка США і Канада заявили, що мають докази, що Іран збив цей літак ракетою, ситуація дуже ускладнилась".
Sözcu 9 січня написали, що "в світлі нещодавного загострення протистояння Ірану та США в Іраку […] з'явилися звинувачення, що падіння літака може бути пов'язане з підривом – літак вибухнув в повітрі." Sözcu також надали слова Данилова, секретаря РНБО, про те, що українське слідство розглядає чотири версії трагедії.