Як провідні косметичні бренди борються з коронавірусом

5 Травня 2021, 13:01

L’Oréal

Гігант б’юті-індустрії, лідер продажів на https://eva.ua/, компанія L'Oreal виявила неабияку щедрість у критичний момент. Ще навесні минулого року керівники бренду виділили 720 тисяч доларів лікарням Китаю, які не встигали лікувати хворих на початку пандемії, а впродовж року фінансово допомогли багатьом країнам світу.

L’Oréal підтримував людей не тільки грошима, а й власною продукцією. Чимало заводів тимчасово перелаштували лінії виробництва на виготовлення антисептиків, які згодом надходили в лікарні різних країн як безплатна допомога. Також бренд забезпечував незахищені верстви населення, як-от пенсіонерів та бідні сім’ї, шампунями, кремами й засобами гігієни.

Unilever

Ця величезна компанія володіє багатьма успішними брендами косметики, але найбільше прославилась виготовленням побутової хімії. Коли світ охопив коронавірус, Unilever заявив про готовність допомагати, допоки хвороба не буде подолана зовсім. Завдяки великим ресурсам, компанія змогла виділити 540 мільйонів для підтримки своїх працівників, лікарів і малозабезпеченого населення. 

Упродовж тривалого часу бренд допомагав медикам і постраждалим через хворобу, роздаючи мило, їжу, засоби особистої гігієни та продукцію для дезінфекції приміщень. Також він забезпечував лікарні одноразовими масками та антисептиками.

Dove

Американський бренд Dove відомий численними соціальними акціями та ініціативами, тому й у критичний момент пандемії компанія не стоїть осторонь. Головною допомогою зі сторони бренду стали мільйони безплатних наборів, які допомогли лікарям, малозабезпеченим людям і людям у притулках уберегти себе від хвороби та пережити фінансову кризу. У складі набору було мило, крем для рук, гель для душу, міцелярна вода та дезодорант.

Також Dove запустив соціальну кампанію Courage is Beautiful на підтримку лікарів, а бюджет на рекламу використав для поширення рекомендацій ВООЗ.

Oriflame

В оригінальний спосіб виявила солідарність компанія Oriflame. Її керівники на деякий час призупинили роботу над новими формулами, а обладнання з науково-дослідного центру в Стокгольмі передали вченим з лабораторії Sci Life Lab. Це допомогло їм краще та швидше дослідити ДНК вірусу для пошуку ліків проти Covid-19. Як і інші бренди, компанія Oriflame передала частину продукції для догляду на благодійність, щоб підтримати людей у лікарнях і притулках.

LVMH

Конгломерат LVMH є власником відомих брендів, як-от Dior, Louis Vuitton і Celine, тому має достатньо ресурсів, щоб допомогти світові боротися з коронавірусом. Компанія однією з перших у світі усвідомила критичність ситуації та заявила про тимчасовий перехід від виробництва парфумів до виготовлення антисептиків. Завдяки рішучим діям керівництва лише протягом першого тижня вдалось створити партію понад 10 тонн, що була передана французьким лікарням. Згодом цю ініціативу підтримали десятки компаній у багатьох країнах. 

Estée Lauder

Керівники американського бренду виявили неабияку щедрість і надали людству різносторонню підтримку. Спершу вони виділили понад 2 мільйони доларів для міжнародної організації «Лікарі без кордонів», що дало медикам змогу їхати туди, де їхня допомога найбільш необхідна. Після цього компанія розпочала виготовлення антисептиків і кремів, які безплатно отримали лікарі та пацієнти коронавірусних відділень. 

Пандемія показала, що великі компанії готові допомагати людям і ніхто не залишиться наодинці з бідою. Але зупинити поширення коронавірусу можемо лише ми самі.