Створюючи інтернет-магазин під ключ треба врахувати безліч нюансів. Серед них:
- планування бюджету;
- вибір виконавця;
- підбір платформи;
- розробка стратегії просування.
До цього списку можна додати ще багато, зокрема, створення структури інтернет-магазину. Важливо розкласти всі товари за категоріями та створити всі необхідні сервісні сторінки. Багато нюансів пов’язано і з багатомовністю інтернет-магазину.
Чому цьому питанню приділяють стільки уваги? Як створити правильну структуру інтернет-магазину?
Чому структура настільки важлива
Через заплутану чи неповну структуру користувач може не знайти важливу інформацію. Наприклад, умови оплати і доставки товарів. А іноді немає навіть чіткої структури категорій в товарах.
Отже, через погано пропрацьовану структуру інтернет-магазин може втрачати трафік, також страждатиме конверсія і часто навіть репутація бізнесу.
Як створити правильну структуру інтернет-магазину
Є кілька порад і обов’язкових кроків до створення ефективної структури вашого інтернет-магазину.
Вивчіть конкурентів
Подивіться на лідерів ніші, в якій ви плануєте працювати. Проаналізуйте те, як вони будуть структуру своїх інтернет-магазинів. Подумайте над тим, які їх рішення підійдуть для вашого бізнесу та впроваджуйте у вашій структурі.
Спирайтесь на аналіз пошукових запитів
Одна з важливих функцій правильної структури в тому, щоб інтернет-магазин отримував більше органічного трафіку. Тому дуже важливо знайти всі запити, пов’язані з тематикою вашого бізнесу та розбити їх на групи. Ця робота підкаже вам, які категорії та підкатегорії слід створити.
Уникайте зайвого дроблення
Уникайте створення надто великої кількості категорій та підкатегорій. Чим більше їх буде, тим складніше зорієнтуватись користувачу. Як наслідок, він може просто не дійти до потрібного йому товару.
Обов’язково створіть всі сервісні сторінки
Сторінки контактів, умови оплати та доставки та аналогічні не несуть трафіку. Однак вони важливі для якісного обслуговування клієнтів, а значить і вашої репутації як бізнесу.
Створіть категорії з новинками та спеціальними пропозиціями
Це досить стандартне рішення, однак, воно важливе для ефективних продажів. Багато хто з людей шукає можливості купити товари за зниженою ціною чи, навпаки, полює за новинками. Враховуйте це у вашій стратегії бізнесу та при побудові структури.
Висновок
Створення структури магазину буде легше з інструментами для аналізу конкурентів та SaaS платформами для створення інтернет-магазинів. SaaS платформи також називають хмарними CMS. Одне з таких рішень Shop-Express. Ця платформа дозволяє швидко створити всі категорії самостійно, додати в них відповідні товари.