"Є пропозиції до членів колегії прийняти сьогодні рішення: визнати роботу всієї дорожньої служби області незадовільною. Дати доручення – зобов'язати облавтодор вжити всіх заходів і протягом місяця завершити ремонт. Ми вам даємо термін – до 1 липня завершити капітальний ремонт всіх державних доріг в області, включно з дорогами на Косів, Верховину, Надвірну, Ворохту", – заявив на колегії Івано-Франківської обладміністрації її голова Михайло Вишиванюк.
Він вказав, що в області немає системного підходу до ремонту доріг, а "дороги ремонтують брехнею і на папері". "Десь посеред дороги одну ямку заляпали для відводу очей, потім посеред дороги у другому кінці – другу ляпнули. Якби зробили дорогу, наприклад, з Івано-Франківська до Тернопільської області або з Івано-Франківська до Надвірної, то це системний підхід ", – сказав Вишиванюк.
Він додав, що на його переконання, стан доріг в Івано-Франківській області "найгірший в Україні", а ОДА вже звернулася до Кабінету міністрів з проханням прислати комісію для оцінки стану доріг, "тому що без серйозної допомоги з Києва нам не впоратися", і оцінки роботи всієї обласної дорожньої служби.
"Є пропозиція: сьогодні кадрових рішень не приймати, а дати їм можливість до 1 липня впоратися, а вже за підсумками півріччя прийняти кадрові рішення. Але якщо кадрові рішення будуть прийняті, я маю на увазі зміщення з посад керівників всієї служби, не одного Сендерський (Сергій Сендерський – начальник обласної служби автодоріг – ред), а зміщене буде все керівництво обласної служби і це саме стосується райавтодорів", – зазначив Вишиванюк.
"Або ви будете працювати, і ця колегія буде для вас гарним сигналом, або всім подякуємо і скажемо: хлопці, спасибі за працю і шукайте собі іншу роботу, а на ваше місце приймемо молодь", – підсумував він.
Як відомо, згідно з даними Івано-Франківського облавтодра, в області уражено вибоїнами 70% доріг держзначення і 80% доріг місцевого значення. Загалом в Івано-Франківській області 4110 км автомобільних доріг, з них 1154 км – дороги державного значення.
Як відомо, Генпрокуратура заявила, що протягом двох останніх років з 11 млрд грн на ремонт і будівництво доріг на тендерах вкрадено 114 млн. Глава уряду Микола Азаров доручив провести ретельну перевірку ефективності використання коштів, передбачених на проведення ремонтних робіт на автошляхах України.
Експерти вважають, що корупційна складова різних видів дорожніх робіт унаслідок завищення цін на матеріали, проведення фіктивних робіт та зниження якості робіт складає від 50% до 70%.
Згідно з даними Світового економічного форуму, Україна займає 137 місце у світі з 144 заякістю доріг.
Читайте також: Природа бездоріжжя. Проблеми з українськими дорогами чиновники списують на їхню зношеність