Посольством України в Королівстві Нідерланди було проведено зустріч із представниками NLE з метою донесення інформації щодо неприйнятності рекламного ролика, у якому йшлося про українських жінок у контексті Євро-2012.
Як результат, 25 квітня компанія оприлюднила прес-реліз, у якому принесла вибачення українській стороні та наголосила, що не мала на меті образу українських жінок чи саботаж чемпіонату.
"NLE хотіла б підкреслити, що реклама була задумана як жарт, й іронія в ролику є прикладом нідерландського гумору. Також звертаємо увагу, що особа, яка здійснює пошук у системі Google у ролику, є жінкою. NLE у жодному разі не мала на меті образити окремих осіб чи нації", – зазначаєтсья у повідомленні.
Компанія наголошує, що "не мала наміру" утримувати будь-кого від поїздки на футбольний чемпіонат Євро-2012 в Україні та Польщі: "NLE приносить свої щирі вибачення всім, кого образила реклама у зв’язку з вищезгаданими непорозуміннями. NLE, як справжнє нідерландське підприємство, є великим фанатом нідерландської збірної… Ми закликаємо нідерландців бути присутніми на стадіоні в Україні, щоб підтримати нашу команду", – йдеться у повідомленні.
Нагадаємо, нещодавно на центральних телеканалах в Нідерландах з'явилася реклама під назвою "Втримай його вдома" із закликом до жінок умовити чоловіків не їхати в Україну на Євро-2012.
У рекламному ролику, який триває 25 секунд, з'являється Пошукова система Google і вводяться слова Ukrainian women. Після цього на екрані з'являється велика кількість фотографій молодих привабливих напіводягнених жінок. Далі в кадрі з'являється герой – Хенк Спаан, який на дивані дивиться телевізор, після чого – безпосередньо логотип NLE і зображення пропонованого контракту з подарунком – приладу з виготовлення пива.