Як і торішня імпреза, Гогольfest-2013 здебільшого проводився під гаслом «своїми силами», але був значно менш імпровізаційним. За словами засновника та головного організатора заходу Влада Троїцького, цьогорічний бюджет фестивалю (близько Є500 тис.) дозволив дещо покращити його інфраструктуру.
Найбільш прикметною рисою Гогольfest-2013 став дуже розширений асортимент музичної програми, навіть у дечому на шкоду візуальній компоненті. Пояснення цьому досить банальне – гроші. За інформацією Тижня, перша була профінансована з бюджету фесту, тоді як другу залишили без коштів. До того ж, якщо на минулому фестивалі «візуалкою» займався особисто куратор та галерист Павло Гудімов, то цього року все було віддано на відкуп команді молодих художників, які зробили все можливе, щоб закрити неосяжний фронт робіт по візуалізації території гігантського заводу та його цехів. Утім, попри їхній ентузіазм, рівень арт-складової Гогольfest-2013 поступився торішньому концептуальному «Неофольку». Вразив хіба що масштабний проект за участі французьких та німецьких графітчиків, які прикрасили своїми малюнками стіни головного корпусу фестивалю заввишки 100 метрів. Також відзначилися цікавою експозицією «LabCombinat» та галерея арт-групи «L∞K» з проектом «Контрольно-слідова смуга».
Про акцент на музичній складовій фесту свідчила й кількість відповідних локацій – їх було п’ять: Головна музична сцена, Камерна музична сцена, Вулична музична сцена, Secret Stage в локації «LabCombinat» та сцена в Кінотеатрі. Кожна з них мала певну тематику, тож за 10 днів фестивалю цілком вдалося розкрити чи не всі напрямки музики. До речі, цьогоріч одним з партнерів музичної програми Гогольfest виступив фестиваль «Джаз Коктебель».
З-поміж виконавців, які виступали під час імпрези, на відміну від минулого року, виявилося чимало гостей з-за кордону: легендарні британці Red Snapper, фолькери Dead Brothers зі Швейцарії, джазмени Montefiory cocktail з Італії, реггі-зірки Jah Free та Echo Ranks з Англії, репери «треш-шапіто КАЧ» з Пітеру тощо. Було й багато цікавих українських команд – «ДахаБраха», «Крихітка», Grozovska Band, ГАПОЧКА, ТаРута, Сестри Тельнюк, «Куку Шанель», ИЯ, CHEROKEE, SWEETLO, Gutzul Magic Foundation з Олегом «Мохом» Гнатівим на чолі. Приємними «бонусами» музичної програми фесту стали презентація нового проекту гурту «ДахаБраха» «Мапа ріки» спільно з польськими інструменталістами Karbido, фестиваль в фестивалі ULTRA VAGUE FESTIVAL, у межах якого до України завітала молода грузинська виконавиця Sophie Villy, десятки цікавих команд, що пройшли крізь Вуличну сцену. «Ретроспективний» Проект Анатолія Векслярського «Легенди київського андеграунду» зібрав на музичній сцені всіх героїв рок-руху Києва 1980-х – 1990-х років: гурт Ivanov Down, Василя Гойденка з «Колезьким асесором», Олега Лапоногова та «Табула раca», Олександра Потьомкіна з гурту «Перрон», Дмитра Доброго-Вечора з «Вій», Олександра Піпу зі своїм проектом «Аттрактор».
Не зважаючи на потужну музичну складову фестивалю, його головною оздобою традиційно стали проекти театру «Дах», зокрема, вистава-відкриття «Ні бог, ні цар, ані герой» та «сТАНЦія» – театральна прем’єра, поставлена спільно з французьким режисером Стефаном Рікорделем, у супроводі фрік-кабаре Dakh Daughters Band, сімох акторок, які взявши в руки інструменти, влаштовують з кожного свого виступу музичний гіперемоційний перфоманс.