Henkel вибачився перед українцями й вирішив змінити дизайн освіжувача

12 Серпня 2013, 17:40

„Перш за все, ми хотіли б ще раз підкреслити, що ми шкодуємо за те що образили людей дизайном нашого нового Bref Duo Stripes. Адже синій колір символізує воду та гігієну, і жовтий колір, що символізує лимонний аромат, є традиційними для даного виду продукції”, – зазначено у повідомленні.

Тим не менш, як стверджують представники компанії, вони уважно прочитали коментарі споживачів в Україні й серйозно перейнялися ними.

„Ми поважаємо почуття наших споживачів, і тому прийняли відповідні кроки, щоб негайно припинити вихід продукту в його нинішньому дизайні й кольоровій гамі. Ми також скасували відповідну рекламу по телебаченню. Приносимо свої вибачення за будь-які непорозуміння, причиною яких став наш продукт”, – зазначили представники компанії.

Як повідомлялось, у мережі з'явилося відео рекламного ролика, на якому в унітаз змивається "стікер"-освіжувач у вигляді українського прапора.

 У відповідь на це українські користувачі розпочали тролити офіційну сторінку компанії Henkel та розміщувати на ній фото зі стікером, стилізованим під німецький триколор.

Нагадаємо, нещодавно у Києві басист американського рок-гурт Bloodhoud Gang Джаред Хасселхофф справив нужду на прапор України.

Читайте також: В Україні державний прапор перевертали, рвали й загортали в нього сміття