Gran Turismo потужністю 380 к.с. – середні витрати палива становлять 6,8 л/100 км згідно умов NEDC

16 Лютого 2011, 16:13

Штутгарт. Panamera S Hybrid започатковує новий розділ у філософії «Системи Інтелектуальних Технологій Porsche/Porsche Intelligent Performance», продовжуючи історію успіху чотиридверної версії Gran Turismo. Не відмовляючись від спортивних якостей та елегантності, новий Gran Turismo поєднує загальну потужність 380 к.с. (279 кВт) з рекордно низьким показником споживання палива – 6,8 л/100 км згідно умов NEDC. При цьому рівень викидів CO2 складає лише 159 г/км.


Таким чином, Panamera S Hybridставсамим економічним Porsche усіх часів  тавипередивусіх серійних гібридних конкурентів у преміум-класі, продемонструвавши найнижчі показники споживання палива та викидів CO2. Зазначеного результату вдалося досягти завдяки використанню всесезонних шин Michelin з додатково зниженим коефіцієнтом опору коченню, розроблених спеціально для Panamera та доступних у якості опції. Проте навіть зі стандартними шинами показники споживання палива та викидів CO2 становлять 7,1 л/100 км згідно умов NEDC та 167 г/км відповідно.

Panamera S Hybrid демонструє динамічні характеристики, які є непересічними як для класичних, так і для гібридних автомобілів. Автомобіль розганяється до 100 км/год за 6,0 с, максимальна швидкість становить 270 км/год. На електротязі автомобіль може проїхати до 2 кілометрів, розвиваючи при цьому швидкість до 85 км/год. У той самий час двигун внутрішнього згоряння може бути повністю відключений від приводу  та вимкненийна швидкостях до 165 км/год., якщо немає потреби у додатковій потужності. Це єдина система у світі, яка у режимі так званого «плавання» вимикаєдвигун та сприяє зменшенню витрат пального.

Рух Panamera S Hybrid забезпечує перевірена комбінація двигунів, що встановлюється і на Cayenne S Hybrid: 3-л V6 компресорний двигун має потужність 333 к.с. (245 кВт), електричний –  47 к.с. (34 кВт). Обидва двигуни Panamera S Hybrid можуть працювати як одночасно, так і незалежно один від одного.  Електродвигун виконує функції як генератора, так і стартера. Разом з роздільною муфтою він формує компактний гібридний модуль, розташований між двигуном внутрішнього згоряння та трансмісією. Електродвигун під’єднаний до нікель-металгідридної батареї NiMh, яка накопичуєенергію під час гальмування та руху. На автомобіль встановлюється 8-ступінчата трансмісія Tiptronic S з широким діапазоном передатних чисел, знайома шанувальникам Porsche по моделі Cayenne.

Для  Panamera S Hybrid передбачено вражаючий перелік стандартного обладнання.Автомобіль в базі комплектується адаптивною пневмопідвіскою з автоматичним вирівнюванням кузова, електронно контрольованою системою підвіски PASM, підсилювачем Servotronic, заднім склоочисником. У новому Gran Turismo, як і в Cayenne S Hybrid, встановлено інформаційний дисплей, який демонструє усю необхідну інформацію щодо роботи гібридного приводу.

Panamera S Hybrid є свідченням послідовного та стратегічного підходу виробника до подальшого розвитку філософії «Porsche Intelligent Performance». Автомобіль встановлює нові стандарти в преміум-сегменті – екологічність не менш важлива, ніж динамічні характеристики. Така позиція компанії, очевидно, відповідає вимогам ринку та смакам клієнтів – з моменту старту продажів Panamera власників знайшли понад 30 000 автомобілів.

Презентація Panamera S Hybrid відбудеться на автосалоні у Женеві 1 березня.

Новий Panamera S Hybrid вже можна замовити в офіційній дилерській мережі Porsche в Україні. Вартість автомобіля з автоматичною коробкою передач Tiptronic S становить від  98 320 євро.