Fashion&Profession у ТРК «Проспект»: експозиція про взаємовплив моди та професії

Культура
1 Червня 2021, 11:49

10 героїв проєкту – це вчителі, актори, юристи, спортсмени, директори, які поділились своїми життєвими настановами, лайфхаками щодо стилю та модними образами, а також порекомендували улюблені бренди. Виявилося, що професія таки впливає на індивідуальний стиль та образ. Утім, сучасна мода достатньо демократизувалась, тому навіть для таких консервативних професій як керівник чи юрист є певні полаблення.

 

Fashion&Profession – це продовження щорічних експозицій у ТРК «Проспект», який позиціонується як соціальний простір трендів та брендів. Першою була експозиція про циклічність моди, наскільки вона повторюється. За основу сюжету були взяті фотографії із сімейних архівів, завдяки яким досліджували спадковість стилів. У 2020 була виставка про лінійність моди «ArtFashion: від 20-х до 20-х». Основою дослідження стали роботи видатних художників та фотографів, щоб відстежити, як змінилась мода упродовж століття. В усіх випадках ясно одне: одяг має важливе значення для людини, її іміджу та амплуа.

 

«Одяг – це маніфест. Fashion&Profession ще раз доводить, що саме особистість визначає свій стиль, а зміни у ньому можуть відкривати нові грані особистого волевиявлення й індивідуальності. Ми ще раз переконались та довели, що стиль та особистість – як зміст та форма одного цілого», – зазначила Анна Чуботіна, СЕО Arricano.

 

 

 

Fashion&Profession представлена як у форматі традиційної стендової експозиції, так і на інтерактивній панелі, що дозволяє охопити двоякий комунікаційний ефект – візуального споглядання та динамічних відеороликів.

 

«Мода у торговому центрі – це не про подіум, а про прет-а-порте, про реальний вибір тут і зараз, щоб у цю мить дозвілля та шопінгу підібрати такий лук, який подобається. Гадаю, що порекомендовані модні бренди також можуть звернути увагу на сегментування аудиторій за професією та створювати професійні колекції», – переконана Олена Погодіна, директорка з маркетингу Arricano.

 

 

 

Цікавинкою експозиції є інтерактивне дзеркало, яке запитує: «Який твій стиль?», і якщо запостити фото з хештегом #FashionProfession_Prospekt, то можна долучитись до проєкту, доповнивши дослідження своєю історією моди та індивідуального стилю.

 

«Один із задумів експозиції – спонукати глядачів осмислити себе у своєму просторі, серед своєї спільноти, задуматись про нові смисли самоспоглядання та життєвих позицій, якими барвами та відтінками ми заявляємо про себе світу та як мотивуємо інших. У кожного фаху є свої вимоги: як взаємодіяти із людьми та презентувати свою професійність, підкреслюючи її своїм створеним образом», – резюмувала Олена Обухівська, директорка з комунікацій Arricano.

 

Експозиція Fashion&Profession у ТРК «Проспект» триватиме до 14 червня.