Автор відзначає, що в умовах, коли більшість телеканалів схиляються до розстановки акцентів у трансльованих повідомленнях відповідно до поглядів їхніх власників, інформація, якою обмінюються користувачі соцмереж, переважно залишається незаангажованою. Зручним Інтернет є і для поширення інформації про заплановані заходи та залучення до участі в них.
Утім, українські громадські активісти радять не перебільшувати ролі соцмереж у їх організації.
«Facebook-революції не буде, кількість лайків не відображає кількості готових взяти участь у масових заходах. Якби відгукнулися всі, кого ми кликали через мережу на акцію до Дня Незалежності, прийшло б 50 тис. осіб. Це хороший спосіб інформувати журналістів про наші заходи, на акції з’являються переважно ті, кого ми знаємо особисто, кого запрошували телефоном», – переконаний громадський активіст, голова руху «Спільна справа» Олександр Данилюк.
Більше про протестні настрої в Україні читайте у статті «Градус зростає» у № 40 Тижня.