Facebook повідомив про спроби РФ вплинути на вибори у США за допомогою реклами у соцмережі

7 Вересня 2017, 08:35

За останні два роки близько 470 облікових записів в Facebook, які ймовірно пов'язані з РФ, витратили 100 тис. доларів на тисячі оголошень в соцмережі, які рекламують соціальні і політичні повідомлення. Про це повідомив директор служби безпеки Facebook Алекса Стамоса, пише Reuters.

Як зазначили у Facebook, йдеться про рекламу поглядів за темами, включаючи імміграційні, расові і гомосексуальні права, але не підтримку певного політичного кандидата.

Ще 50 тис. доларів були витрачені на близько 2200 "потенційно пов'язаних з політикою" рекламних оголошень, як припустили в компанії, можливо, були куплені росіянами з метою втручання в РФ у вибори американського президента в 2016 році.

У компанії також заявили, що співпрацюють з федеральним розслідуванням впливу на президентські вибори в 2016 році в США.

Еллен Вайнтрауб, член Федеральної виборчої комісії США, заявила, що виборці в США заслуговують того, щоб дізнатися, звідки з'являються виборчі оголошення.

"Неправомірно, щоб іноземні громадяни витрачали гроші у зв'язку з будь-якими федеральними, державними або місцевими виборами прямо або побічно", – сказала Вайнтрауб.

Нагадаємо, що центральне управління розвідки США дійшло висновку, що Росія втрутилася в президентські вибори, щоб допомогти Дональду Трампу перемогти. Через це США вислали з країни 35 російських дипломатів і закрили два російських дипломатичних компаунди в Нью-Йорку і Меріленді у відповідь на втручання Росії у вибори у США та утиски американських дипломатів в Москві.

Згодом також стало відомо, що розслідування про ймовірне втручання Росії в проведення минулорічних президентських виборів у США доручили надсекретному відділу ФБР.