З її слів, цей проект включає передвиборчі й післявиборчі опитування, опитування експертів, підготовку, навчання й оплату роботи осіб, які проводять і організовують опитування, опитування в мажоритарних округах.
"Щодо самого опитування в день виборів, то на 400 ділянках, наскільки я пам'ятаю, цей компонент коштує приблизно $130 тис. доларів", – повідомила вона на прес-конференції "Національний exit-poll-2012": хто і як його проводить".
Вона також повідомила, що фінансують цей проект, зокрема, міжнародний фонд "Відродження", програма Matra Посольства Нідерландів в Україні, Національний фонд підтримки демократії (США) і Європейський Союз.
Як повідомлялось, у березні "Демініціативи", КМІС і Центр Разумкова створили консорціум для проведення exit-poll на виборах Ради.
У рамках exit-poll планується провести опитування близько 20 тис. виборців на 400 виборчих дільницях.
Крім того, планується провести 3 національних соціологічних опитування до проведення виборів Ради.
Чергові вибори Ради заплановані на 28 жовтня 2012 року.
У 2009 році "Демініціативи", КМІС і Центр Разумкова створювали Консорціум "Національний exit-poll-2010" для проведення опитувань виборців, що проголосували (exit-poll) на виборах президента в день першого туру виборів і в день другого туру виборів 2010 року.