Експерти визнали, що “джинса” також не спрацювала на виборах

Акценти
8 Листопада 2012, 08:37

 «Люди проголосували за зовсім інше», – сказала вона, презентуючи результати моніторингу цього явища у ЗМІ в 2012 році.

Сюмар відзначила, що «політична джинса» сягнула рівня «комерційної» вже у травні.

«Фактично з цього моменту стартували в Україні вибори», – сказала вона і додала, що рекордсменом у цьому була влада.

Друге місце отримали кандидати-мажоритарники, третє розділила Наталія Королевська та КПУ.

Об’єднана опозиція, як відзначила Сюмар, використовувала цей ресурс у половину менше, ніж КПУ.

Експерт також сказала, що найбільший рівень «політичної джинси» спостерігався у «Комсомольській правді в Україні» та «Фактах».

У свою чергу представник ГО «Телекритики» Діана Дуцик повідомила, що на телеканалах рівень «джинси» зростає з 2009 року.

«Цього року кількість матеріалів з ознаками замовності зросла більше до виборів», – сказала Дуцик.
Як повідомлялось, раніше експерти назвали головну позитивну тенденцію виборів: підкуп виборців виявився абсолютно не  ефективною технологією, яка не гарантує перемоги.

Читайте також: У Києві на виборах гречка не спрацювала, а на Сході та Півдні принесла «урожай»

90