«Люди проголосували за зовсім інше», – сказала вона, презентуючи результати моніторингу цього явища у ЗМІ в 2012 році.
Сюмар відзначила, що «політична джинса» сягнула рівня «комерційної» вже у травні.
«Фактично з цього моменту стартували в Україні вибори», – сказала вона і додала, що рекордсменом у цьому була влада.
Друге місце отримали кандидати-мажоритарники, третє розділила Наталія Королевська та КПУ.
Об’єднана опозиція, як відзначила Сюмар, використовувала цей ресурс у половину менше, ніж КПУ.
Експерт також сказала, що найбільший рівень «політичної джинси» спостерігався у «Комсомольській правді в Україні» та «Фактах».
У свою чергу представник ГО «Телекритики» Діана Дуцик повідомила, що на телеканалах рівень «джинси» зростає з 2009 року.
«Цього року кількість матеріалів з ознаками замовності зросла більше до виборів», – сказала Дуцик.
Як повідомлялось, раніше експерти назвали головну позитивну тенденцію виборів: підкуп виборців виявився абсолютно не ефективною технологією, яка не гарантує перемоги.
Читайте також: У Києві на виборах гречка не спрацювала, а на Сході та Півдні принесла «урожай»