Експерти: виборців чекає активізація чорного піару та війна компроматів

15 Вересня 2012, 18:30

«Друга частина (виборчої кампанії – Ред.) безперечно завжди активніша, ніж перша, насамперед через те, що кандидати визначають основні свої виступи саме вкінці виборчої кампанії. Це найбільше запам’ятається і сильніше може вплинути на думку виборців», – заявив політолог Сергій Таран.

Для мажоритарників, за словами політолога, друга половина виборчої кампанії буде ще активнішою.

«Для мажоритарників друга частина виборчої кампанії буде ще й прикметна тим, що висуватиметься найбільша кількість компроматів. Тому що, як правило, компромати закидаються наприкінці, щоб «жертва» не встигла нічого заперечити. Крім цього, друга частина виборчої кампанії безперечно буде пов’язана з тим, що скажуть міжнародні спостерігачі і експерти, які дивляться на прозорість цієї кампанії. А тому поки інтрига зберігається», – зазначає Таран.

З прогнозами щодо зросту активності виборчої кампанії погоджується й політолог Віктор Небоженко.

«Пік виборчої кампанії припадатиме рівно за місяць до виборів. Як на мене, посилиться адміністративний тиск. І справа не тільки у фальсифікаціях, а в тому, що виборець може усвідомлювати не тільки те, що його голос можуть вкрасти чи неправильно порахувати, а відчути певне безсилля і приниження, оскільки відповідальні про організацію виборів відверто говорять, що їм наказано зробити депутатом конкретну людину. А що стосується політичних партій, то вони приготували сюрприз у вигляді чорного і сірого піару. І звичайно потрібна певна зміна більш енергійних закликів як з однієї, так і з іншої сторони. Зокрема, опозиція більше мобілізуватиме населення, а влада, як на мене, не змінюватиме тактику: готуватиме масові фальсифікації по Україні», – вважає Небоженко.

Читайте також: Якщо вибори пройдуть зі значними фальсифікаціями, Україні загрожує ізоляція за білоруським сценарієм