«По-перше, мушу сказати, що національний прокат – це велика проблема в усіх європейських країнах. Те саме відбувається в Угорщині, те саме відбувається у Швейцарії. Бо американське кіно заповнює всі екрани. Коли велика компанія, яка працює з американським кіно, надає свої картини, вона хоче заповнити весь екранний час. Відтак, майже не залишається місця для українського кіно», – підкреслив він.
Халпахчі вважає, що треба піднімати й якість українського кіно, «для того, щоби бути конкурентоспроможними».
«Є ще й інша проблема: продюсери здебільшого хочуть зняти картину і не думають про її реалізацію», – зауважив він.
Тут, за його словами, важливою є реклама. «Велика справа і в підготовці глядача. Глядач не хоче сьогодні дивитися серйозне кіно. Він хоче дивитися розважальне кіно. Тому, має бути комплекс дій щодо виховання глядача. Створення кіноклубів, наприклад. Як це зроблено, зокрема, у Польщі», – наголосив Халпахчі.
Як повідомляв Тиждень.ua, із 13 фільмів, вироблених частково за кошти держбюджету у період 2008-2012 рр., у прокат надійшли лише сім.