«Угода з «Інтером» з озвученою ціною у $2,5 млрд – це питання домовленостей. Якщо покупець вважає, що йому цей актив нескінченно цікавий і він готовий за нього платити будь-яку ціну, а продавець готовий назвати, яку йому хочеться суму, то вони в змозі домовитися. Але це домовленість за межами економічних показників конкретної компанії. Це те, що називається понятійна домовленість: вона може включати в себе політичні чинники, людські, які завгодно, але не має нічого спільного з економічною оцінкою», – наголосив він.
За його словами, якщо не брати до уваги політичних, соціальних та особистих чинників, то медіагрупа «Інтер» як бізнес може коштувати максимум $600-700 млн.
«За умови, що можна оптимізувати бізнес-процеси і вивести групу на беззбиткову діяльність», – зазначив Роднянський.
Як повідомлялося, 1 лютого «Інтер» заявив, що компанія K.H. Media limited, що належить Валерію Хорошковському, уклала угоду про продаж 100% акцій компанії Inter Media Group Limited, виходячи з оцінної вартості $2,5 млрд. Покупцем групи виступила компанія GDF Media Limited, яка належить Дмитрові Фірташу.
Читайте також: Як Хорошковський і Фірташ «Інтер» розпасували