«Перша половина виборчої кампанії пройшла під знаком заявлених тем кампанії і, якщо говорити про загальнонаціональні виборчі округи, особливої драми не відбулося. У підсумку цієї кампанії залишилося те, що основною темою залишилось переслідування опозиції. Це загальний наслідок кампанії, що залишився в головах людей. Разом з тим перша половина кампанії пройшла достатньо мляво і цю млявість трохи оживляли дві речі: по-перше, драми в мажоритарних округах, де між собою воюють конкретні люди. А друге – це те, що час від часу влада робила абсолютно дивні кроки, наприклад, щодо переслідування телеканалу ТВі, ситуації довкола наприклад Авакова. І це підігрівало інтерес до цієї кампанії, і робило її не такою сірою і в’ялою», – заявив Таран.
За словами голови правління Центру прикладних політичних досліджень «Пента» Володимира Фесенка, активно виборчу кампанію ведуть декілька партій.
«Переважно це партії-фаворити, які претендують на подолання виборчого бар’єру. Зважаючи на рекламу, це шість політичних партій. Плюс ще декілька партій, які скоріше за все, відіграватимуть специфічну роль на цих виборах. Оскільки в них практично нема шансів потрапити до Ради, але хочуть заявити про себе і досягти хоча би якогось помітного результату з претензією на продовження свого політичного існування. Це «Наша Україна» і партія Ляшка, котрі помітні хоча би в рекламі», – зазначив політолог.
«Більша половина політичних партій, які беруть участь у виборах, абсолютно непомітні. Їх просто не бачимо. Виникає питання, чому вони беруть участь у виборах? Вочевидь, це суто технічна функція брати участь у виборчих комісіях, можливо, заробити на цьому або просто представляти інтереси одного з фаворитів виборчих перегонів», – додав він.
Нагадаємо, виборча кампанія в Україні розпочалася 30 липня.