«Я думаю, що це була така пропозиція, від якої не можна було відмовитися. Як на мене, тут є багато таємниць. По-перше, дуже велика сума. Я не думаю, що це все – гроші Фірташа. Фірташ може бути номінальним покупцем, а в долі можуть бути й інші. Можливо, за Фірташем можуть бути і представники «Сім’ї», можливо, інші його партнери», – припустив він.
На його думку, продаж ініціювали, щоби «не створювати проблему для самого Хорошковського і не дратувати інших».
«Але, я думаю, що головне завдання, яке вирішувалося, – зняти нинішню напругу, яка склалася у стосунках між Хорошковським і телеканалом «Інтер» та урядом. Тому що це було не в інтересах влади», – зазначив політолог.
За його словами, також треба було, (бо це – стратегічне завдання), зберегти «Інтер» у сфері впливу влади, щоби він був її інформаційним знаряддям і у контексті перспективи майбутніх президентських виборів.
«А далі були вже суто бізнесові розрахунки. Плюс, питання – кому краще продати. Я думаю, що тут не останню роль зіграла та обставина, що у Фірташа був опціон на придбання частини акцій цього медіа-холдингу. Також, на мою думку, самому Хорошковському було вигідніше із різних причин продати телеканал людині, з якою він уже був партнером, яка не є для нього ворогом і прямим конкурентом, ніж людям, з якими у нього виникли певні проблеми», – вважає Фесенко.
Нагадаємо, 1 лютого «Інтер» заявив, що компанія K.H. Media limited, що належить Валерію Хорошковському, уклала угоду про продаж 100% акцій компанії Inter Media Group Limited, виходячи з оцінної вартості $2,5 млрд. Покупцем групи виступила компанія GDF Media Limited, що належить Дмитру Фірташу.