«Банкрутства авіакомпанії – як такого – поки що немає. Зрештою, у нас ситуація банкрутства може продовжуватися роками. Тому в цьому випадку проблема – у невизначеності, яка триватиме, на мою думку, близько півроку. У першу чергу, страждатимуть пасажири далекомагістральних рейсів. Тому що просто так взяти і передати маршрути «АероСвіту» якісь іншій авіакомпанії неможливо. Тому що ніхто в Україні, крім «АероСвіту», далекомагістральну техніку не експлуатує. Відповідно, треба буде брати весь сегмент далекомагістральних перевезень і передавати його МАУ. Проте з технологічної точки зору зробити це буде складно. По-друге, на «АероСвіті» замкнуті міжурядової угоди, а у них змінити перевізника – не так просто, існує певна процедура. Тому, на мою думку, невизначеність точно збережеться до кінця березня, коли вступить в силу нова лінія розкладу», – зазначив він.
За його словами, на цей момент «АероСвіт» зробив максимум: передав частину рейсів – найбільш рентабельних – «Міжнародним авіалініям України», частину – за код-шерінгом – іншим авіакомпаніям-партнерам.
Проте Коновалов зауважив, що існує також проблема «із незрозумілими акціонерами: хто все-таки купив і МАУ, і «АероСвіт»».
«Тому що без купівлі одним акціонером акцій цих двох компаній, таке співробітництво не могло би бути. І саме від позиції цього нового акціонера залежить, що буде далі», – наголосив він.
«А поки що виходить типова українська схема «оптимізації»: «кинути» і пасажирів, і своїх, і всіх на світі. Тому що при банкрутстві постраждають не лише пасажири, а і персонал «АероСвіту»», – додав експерт.
Читайте також: Хроніка падіння АероСвіту: від боргів до банкрутства