«Звичайно, на виборця впливає агітація з боку представників державної влади. Це нормальна ситуація, що спостерігалася й під час діяльності попередніх урядів. У цій ситуації, звісно, використовуються медійні можливості, оскільки увага прикута до представників влади, оскільки те, що вони роблять, є інформаційним приводом. Це так звана безкоштовна агітація», – заявив Березовець.
За словами експерта, більшість виборців ставляться до такого способу агітації байдуже.
«Виборці звикли до того, що члени уряду за себе агітують безкоштовно. Тому для них це абсолютно нормальна ситуація. Вони розуміють, що урядовці будуть за себе агітувати, використовувати переважно державне телебачення. Більшість виборців ставиться до цього індиферентно», – зазначив експерт.
Березовець зазначає, що за кордоном також використовують такий спосіб агітації, однак, доступ до ЗМІ як для урядовців, так і для представників опозиції, однаковий.
«І члени уряду, і опозиція використовують можливості доступу до ЗМІ. Тому на рівні інформаційного приводу, якщо опозиція за кордоном більш активна, ніж урядовці, то до неї буде більше уваги ЗМІ. При чому поняття платного піару не існує в принципі. Якби хтось з політиків запропонував платний сюжет, він би «вилетів» з партії за 5 хвилин… З точки зору доступу до ЗМІ посадові особи українського уряду мають таку увагу автоматично за своїм статусом», – зазначив він.
Читайте також: За час виборчої кампанії Азаров об’їздив пів-України, де відкрив щонайменше 14 об’єктів
Нагадаємо, прем'єр-міністр, перший номер виборчого списку Партії регіонів Микола Азаров взяв відпустку 12 жовтня на один день для проведення зустрічей з виборцями в Миколаєві. Втім, до цього він активно їздив в регіони України. Зокрема, 9 жовтня перебував в Одесі, а 11 жовтня – у Кривому Розі.
Президент Віктор Янукович 4 жовтня перебував з робочим візитом в Запорізькій області, 11 жовтня – на Херсонщині.