Еко-акція «Купив машину? Посади дерево!»

9 Жовтня 2012, 13:35

Концепція цього року не тільки збагатити Київ зеленими насадженнями, але створити унікальний шматочок Японії, у вигляді Японського саду. Японський сад буде відкритий для всіх киян для того, щоб кожен житель столиці зміг насолодитися японським умиротворенням і красою. Даний проект планується реалізуватися протягом найближчих 3-х років.

Проект «Купив машину? Посади дерево!» спрямований на збільшення площі зелених насаджень. Це надзвичайно важливо, адже дерева відновлюють кисень, поглинають CO2, захищають нас від шуму і пилу, і до того ж створюють корисний мікроклімат. Починаючи з квітня 2007 по 2011 рік, під час зелених суботників, в яких брала участь компанія ПІІ «Тойота Україна», було висаджено понад 700 дерев і кущів. У цьому році в ході еко-акції було висаджено ще 250 зелених насаджень.

Компанія Toyota приділяє особливу увагу питанням охорони навколишнього середовища у всьому світі. На сьогоднішній день при підтримці компанії було висаджено більше 350 000 дерев. Також компанія Toyota бере участь у глобальній програмі: «The Billion Tree Campaign», де спільними зусиллями вже висаджено 12 612 378 970 дерев.

Крім даної активності, компанія Toyota з 1997 року, є законодавцем моди в створенні гібридних автомобілів. В 1997 році «Тойота Мотор Корпорейшн» представила світу перший серійний гібридний легковий автомобіль – Toyota Prius першого покоління.

В Україні офіційний дистриб'ютор автомобілів Toyota і Lexus ПІІ «Тойота Україна» також приділяє особливу увагу проблемам навколишнього середовища, беручи активну участь у щорічних зелених суботниках. В офіційній дилерській мережі Toyota можна придбати оновлений Toyota Prius, третє покоління якого було представлено на українському ринку в квітні 2010 року. В офіційній дилерській мережі Lexus доступні до замовлення гібридний кросовер RX 450h та полногібридный хечбек CT 200h. Найближчим часом компанія планує значно розширити лінійку автомобілів з гібридними двигунами