Ефективний маркетинг

7 Травня 2010, 12:06

Пляшки «Хлібний дар»… ні, дякую, не вживаю. «Ваніш» – так, давно думала, чим би відбілити забрьохану з велопрогулянки футболку, тре­­ба купити. Пиво на будь-який смак… пива я не люблю, як і сухариків до нього – це байдуже минаю поглядом. А ось баночка нового професійного шампуню. Як-як? «Бонак’юре» – матиму на увазі. Що в нас іще? Соки, знову пляшки пива – їх найбільше. Чи горілчаних найбільше? О, мій улюблений йогурт «Галичина»! Так його захотілося, ось лишень дійду до переїзду й куплю. Як думаєте, чи це бренд-менеджери смітять у лісосмузі, якою я щоранку прямую до електрички? Такий ефективний продакт-плейсмент, я вам скажу…