Ефективні телеком-рішення для віддаленої роботи

12 Січня 2021, 10:56

Пережити карантин з мінімальними втратами та без простоїв допоможуть провайдери. Наприклад, в арсеналі провідного телекомунікаційного українського оператора «Датагруп» є цілий комплекс рішень для бізнесу в умовах віддаленої роботи. З ними процес переходу на віддалену роботу пройде безболісно і безпечно. Телеком-сервіси забезпечать стабільну взаємодію команди незалежно від числа співробітників і їх фізичної локації. Це дасть можливість відмовитися від оренди офісу, не втрачаючи зв'язку з клієнтами й діловими партнерами.

image12

Телеком-рішення для успішного бізнесу

Microsoft office 365

Всі переваги офісного пакету Microsoft Office в онлайн-режимі. Продукт дає можливість колективно створювати й редагувати документи, ділитися інформацією з колегами та партнерами. Пакет Office 365 включає комунікаційну платформу Microsoft Teams для організації групових конференцій і дозволяє інтегрувати SIP-телефонію, яка дає можливість приймати й здійснювати дзвінки за допомогою спеціальних додатків.

Віртуальна АТС

Жодне звернення клієнта не загубиться з віртуальною АТС. Сервіс дозволяє налаштувати багатоканальні лінії, об'єднати дистанційних працівників відділу продажів або консультаційного центру, записувати розмови та інтегрувати CRM по API. Додаткова аналітика дзвінків дозволить підвищити якість обслуговування клієнтів.

Microsoft Azure

З віртуальним сервером на базі Microsoft Azure можна працювати з будь-якого місця, де є вихід в інтернет. Хмарний сервіс забезпечить коректну роботу робочих програм, доступ до хмарної інфраструктури незалежно від фізичного місця розташування співробітника, безпеку прийому і передачі даних, а також високу швидкість

Номер 800

Вибирайте легкий для запам'ятовувань номер і організуйте безкоштовну гарячу лінію. Консультуйте клієнтів з питань продажів і післяпродажного обслуговування без прив'язки до тарифів їх мобільних операторів.

Аутсорсинговий колл-центр

Довірте роботу кваліфікованим операторам, експертам з контролю якості продукції та тренерам, щоб організувати повноформатну службу підтримки, відділу продажів або гарячої лінії.

Супутниковий інтернет

Супутниковий Інтернет дозволяє залучити в роботу співробітників, які проживають у віддалених населених пунктах і місцях, де немає підключення до дротового інтернету і слабкий, нестійкий сигнал 3g/4g.

IP-телефонія

Для підключення SIP-телефонії потрібен персональний комп'ютер або мобільний пристрій, підключені до Інтернету. SIP-клієнти отримують доступ до необмеженого числа телефонних номерів і голосових ліній.

Миттєві розсилки для клієнтів

Сервіси розсилок дозволяють оперативно інформувати клієнтів про поточні пропозиції та гарячі акції. Найбільш жадані та результативні варіанти взаємодії з клієнтами — телефонні SMS-повідомлення, Viber або комбінований варіант розсилки SMS+Viber від «Датагруп».

Сучасні телеком-рішення орієнтовані на різні види бізнесу. Вони не вимагають надмірних фінансових вкладень і спеціального технічного оснащення, підключаються за короткий час, дозволяють зберегти штат співробітників і при цьому скоротити витрати, пов'язані з орендою та організацією робочого місця.

 

читати ще