Едвард Лукас: Наші фундаментальні уявлення про медіа хибні

20 Лютого 2020, 13:18

Едвард Лукас, старший віце-президент Центру аналізу європейської політики (СЕРА, Варшава й Вашингтон) на сторінках Тижня висловив думку, що наші фундаментальні уявлення про медіа хибні, насамперед уявлення про те, що є ринок ідей, де добрі ідеї зазвичай перемагають погані.

 

«Пропрацювавши 35 років у журналістиці, я усвідомив, що наші фундаментальні уявлення про медіа хибні. Насамперед уявлення про те, що є ринок ідей, де добрі ідеї зазвичай перемагають погані. Насправді ж конкурентний тиск знижує, а не підвищує стандарти. Вигадані або викривлені новини й реклама, у яких експлуатується страх і ненависть, можуть перекрити все інше», – пише він.

 

За словами Лукаса, ця послаблена система вразлива до атак ворожих гравців, що можуть використати фальшиву (фінансовану) конкуренцію та залякування. Дозволяючи комерційному тиску диктувати інформаційні потоки, можна продати прийняття політичних рішень тому, хто більше платить. Нападники також експлуатують похвальні журналістські інстинкти, як-от неупередженість.

 

Детальніше читайте в черговому номері журналу «Український тиждень»