Renault та Renault Sport F1 вітають своїх партнерів з Red Bull Racing та Себастьяна Феттеля з завершенням боротьби за звання чемпіона світу в особистому заліку після Гран-прі Японії.
Ця перемога стала для Феттеля другою поспіль та виявилась гідним завершенням довгого та напруженого сезону, в якому на даний момент партнерам з Red Bull Racing та Renault вдавалося завоювати 15 поул-позицій та дев’ять перемог. Все це стало можливим завдяки надзвичайно ефективній та надійній роботі зв’язки двигун-шасі.
Партнерство Red Bull Racing та Renault почалося в 2007 році, коли на шасі Red Bull Racing почали встановлювати 2,4-літрову «вісімку» Renault RS27, розроблену у Вірі Шатійон. Двигун RS27 дозволив Red Bull зайняти п’яте місце в кубку конструкторів у перший рік спільної праці.
Проект Red Bull-Renault почав приносити дивіденди у 2009 році, коли команді вдалося зайняти першу в історії поул-позицію на Гран-прі Китаю. На цій гонці Себастьян Феттель продемонстрував впевнене пілотування та приніс Red Bull Racing першу перемогу для команди. Далі того ж року сталися ще п’ять перемог та поул-позицій, і Red Bull Racing-Renault фінішувала другою в кубку конструкторів.
У 2010 році Red Bull Racing-Renault в повній мірі виправдали очікування своїх вболівальників: поул-позиція у першій гонці та перемога у третій гонці сезону в Малайзії. Проте, не дивлячись на дев’ять перемог та 15 поул-позицій в тому сезоні, все вирішувалось наприкінці чемпіонату. Зрештою власник кубка конструкторів визначився в передостанній гонці в Бразилії, а Себастьяну Феттелю довелося чекати Абу Дабі, де він офіційно завоював чемпіонський титул.
Карлос Гон, генеральний директор Renault, відзначив: «Ми вітаємо Себастьяна Феттеля та всіх з команди Red Bull Racing. Співпраця компаній Renault та Red Bull привела до створення одного з найуспішніших проектів у Формулі 1 та у всій спортивній історії Renault».
Зі спортивного треку на дороги загального користування: досвід Формули 1 у розробці серійних автомобілів
Компанія Renault почала приймати участь у Формулі 1 у 1977 році та швидко здобула досвід, який став відрізняти її від інших виробників серійних автомобілів. Давня робота Renault в найпрестижнішому авто спортивному чемпіонаті дозволила компанії тестувати нові технології в екстремальних умовах перед реалізацією в серійних автомобілях. Чудовим прикладом переносу гоночних спортивних технологій у масовий сектор є постійне вдосконалення економічних двигунів.
Після введення нового технічного регламенту для двигунів у 2014 році, включаючи обмеження на рівень пального, вимоги до болідів Формули 1 ще більше наблизився до вимог для серійних автомобілів.
Нещодавно Renault використовувала свій технологічний досвід з Формули 1 при розробці двигунів з серії Energy. Філіп Кобланс та Жан-Філіп Мерсьє, які зіграли ключову роль у гоночних перемогах двигунів Renault V10, взялися за розробку та створення двигунів Energy dCi 130 та Energy TCe 115. Використовуючи накопичений у гонках досвід, спеціалісти змогли ще більше збільшити показники економічності своїх двигунів. Тепер силові агрегати Energy споживають на 25% менше пального, ніж двигуни попереднього покоління. Раніше таких інновацій для серійних автомобілів просто не було.