Експерти зазначають, що порівняно з попередньою, парламентською кампанією 2012 року, джинса кандидатів виглядала якіснішою.
"Кандидати шукали більше тем, на котрих можна було піаритися, а також антитем для чорного піару проти своїх конкурентів (передусім на лінії протистояння Порошенко – Тимошенко; проти останньої, для прикладу, було 23 «чорних» матеріали, проти Порошенка – 12)", – наголошують експерти.
Лідером із замовних матеріалів у регіональній пресі, за даними дослідження, став Тігіпко – 28% матеріалів, відстежених представниками ІМІ на місцях, було опубліковано на його користь.
Відповідно, друге і третє місця з розміщення замовних матеріалів у регіональній пресі посіли стали Петро Порошенко (24%) та Юлія Тимошенко (21%).
Моніторинг замовних матеріалів проводився регіональними експертами ІМІ у таких регіонах України: Вінниця, Львів, Одеса, Луганськ, Херсон, Харків, Донецьк, Дніпропетровськ, Запоріжжя, Миколаїв, Черкаси, Чернівці, Луцьк, Суми з 1 по 20 травня. В рамках моніторингу експерти оцінювали 56 видань – по два друкованих та по два інтернет-видання у кожному регіоні.
Як відомо, у квітні головними замовниками політичної джинси у друкованих загальнонаціональних виданнях у квітні стали Юлія Тимошенко та Сергій Тігіпко.
Читайте також: Еволюція джинси, як приховано піаряться українські кандидати в президенти