Видання зазначає, що Публічна наукова бібліотека (PLOS) оприлюднила результати роботи, проведеної Ітаном Кроссом із Мічиганського університету (США) та Філіппом Вердейном із Левенського (Бельгія).
«Науковці дійшли висновку: що більше людина користується Facebook, то помітніше вона невдоволена життям», – пише The Economist.
В експерименті взяли участь 82 фейсбукери. Волонтери – молоді люди від 18 до 20 з чимось років – погодилися на відстеження їхньої активності в мережі впродовж двох тижнів. Крім того, вони мали звітувати п’ять разів щодня про свій настрій та безпосередні соціальні контакти (телефонні дзвінки, особисті зустрічі з іншими людьми). Учасники робили це у формі текстових повідомлень (заповнювали невеличкі анкети), які відправляли від 10-ї ранку до півночі.
«Проаналізувавши результати, дослідники виявили: що більше волонтер користувався Facebook у проміжку між надсиланням відповідей, то гірший настрій мав, відповідаючи на наступний питальник. Крім того, добровольців попросили оцінити рівень свого задоволення життям на початку й наприкінці дослідження. Активні користувачі Facebook були схильні до погіршення внутрішнього стану більше, ніж ті, хто відвідував сайт нечасто. Натомість простежувався позитивний зв’язок між кількістю прямих соціальних контактів волонтера та його добрим настроєм. Інакше кажучи, що глибше соціалізованими були молоді люди в реальному світі, то більш позитивні відчуття вони мали, заповнюючи звіт наступного разу», – йдеться у статті.
На результати дослідження ніяк не вплинула стать волонтера, ширина його (її) кола спілкування, названа причина користування Facebook, рівень самотності, депресії чи самооцінки. «Тож Кросс і Вердейн дійшли висновку, що Facebook радше псує, аніж покращує життя», – пише The Economist.
Детальніше читайте у статті "Живіть реальним життям!" у №35 "Українського тижня".