Лише 19% опитаних американців заявили, що залишаться читачами свого улюбленого інформаційного он-лайн-ресурсу у разі, якщо він стане платним. Решта просто знайдуть собі безкоштовну альтернативу.
Є серед опитаних і ті, що хочуть платити за доступ до сайтів – таких виявилося 7%, говориться в дослідженні американського Pew Research Center.
При цьому в більшості користувачів Інтернету є кілька сайтів новин, яким вони віддають перевагу. Людей, у яких є один улюблений новинний ресурс – 35%. Дослідницький центр опитав 2,259 чоловік.
Також компанія провела дослідження он-лайн-реклами. Його результати для бізнесу також невтішні: хоча 81% опитаних і не мають нічого проти рекламних банерів і текстів, для 77% опитаних вони нічого не значать: 42% стверджують, що ніколи не клацають на рекламні посилання, 35% не роблять цього "майже ніколи ".
За матеріалами: paidContent