Замовлено капітально-відновлювальний ремонт вагон-салону, призначеного для VIP-перевезень. Що саме потрібно зробити в ході ремонту невідомо, оскільки технічне завдання не опубліковано. Вказано, що при ремонті візка вагону потрібно дотримуватись інструкції з ремонту пасажирських вагонів Крюківського вагонного заводу.
Вартість ремонту становить приблизно стільки ж, скільки коштує простий пасажирський вагон Крюківського заводу – $1 млн.
ПАТ «Дніпропетровський завод з ремонту та будівництва пасажирських вагонів» належить групі Леоніда Юрушева.
За даними ЗМІ, «Дніпровагонрембуд» спеціалізується на виготовленні таких вагон-салонів. Їх роблять з тридцятирічних німецьких вагонів, проводячи капітальний ремонт. У 2007 році такий вагон від дніпропетровського заводу коштував $0,5 млн, або вдвічі дешевше, ніж ремонт, замовлений Донецькою залізницею.
Вагон-салон розрахований на 11 місць, має великий зал, кухню, просторе спальне купе. Кухня обладнана холодильником, мікрохвильовою піччю і електроплитою. У залі є м’який куточок, комп’ютер, аудіо-та відеообладнання. У спальному купе розташовані ліжко, письмовий стіл, шафа, кондиціонер і ванна кімната. Передбачено також спеціальне купе для охорони та провідників. Клієнт може вибрати будь-який маршрут прямування вагону-салону в межах графіка руху поїздів, у тому числі в країни СНД і Балтії.
Вартість замовлення вагону-салону від Донецької залізниці становить близько 2,8 тис. грн на добу. Окрім цього потрібно сплатити за 11 місць класу СВ, які має донецький VIP-вагон. Тарифи залежать від того, коли і на які дати замовляється вагон.
Разом з тим, таким вагоном донеччани користуються дуже рідко. У 2012 році його замовили лише 15 разів, у 2010-му – 9 разів. Відтак річна виручка без врахувань витрат на персонал та інших видатків могла скласти максимум півмільйона гривень.
Як повідомлялось, Державна адміністрація залізничного транспорту з 31 травня по 20 червня за результатами тендерів уклала низку угод на ремонт рухомого складу на 458,78 млн грн.