У ньому розповідається, як вболівають за футбол офіціанти і кухарі.
Рекламна кампанія включає кілька роликів, кожен з яких розповідає про конкретної професії. За словами організаторів, звдання проекту – розповісти про важливий внесок кожного українця – людей різних спеціальностей – в об’єднавчий національний проект Євро-2012.
Кампанія почалася в грудні 2011 року з ролика, присвяченого професії будівельника.
Нагадаємо, у вересні минулого року держпідприємство «Центр комунікацій «Україна-Всесвіт», підпорядковане Нацагентству з питань Євро-2012, за результатами тендеру уклало угоду з ТОВ «Фаст Форвард Пост Продакшн» на виготовлення популяризаційної серії із п’яти відеороликів під умовною назвою «Ми чекаємо на Євро 2012». Вартість угоди склала 6,15 млн грн.
Зараз Україна продовжує розміщувати свої промоційні ролики High time to see Ukraine та Switch on Ukraine до Євро-2012 на провідних телеканалах світу.
Поза тим, за свій рахунок 16 промороликів про чотири українських і чотири польських міста, у яких проходитимуть матчі чемпіонату Європи з футболу 2012 року, готує також Європейський футбольний союз (УЄФА)