Дані моніторингу за 24-30 вересня цього року свідчать, що «опозиційні» сили за обсягами прямої політичної реклами представлені у 1,5 рази більше за «провладні». Висвітлення діяльності «опозиційних» сил у новинах переважає провладні політичні сили: за хронометражем – в 1,2 рази, за кількістю сюжетів – в 1,8 раза. Час, виділений на виступи представникам «опозиційних» сил в ефірах найпопулярніших ток-шоу майже у 3 рази більший за час, який був за «провладними» спікерами.
Таким чином, враховуючи загальні хронометражі присутності «провладних»та «опозиційних»сил в ефірах телеканалів, «опозиція»представлена у 1,54 рази більше. За умови додавання часу висвітлення діяльності органів державної влади до часу присутності «провладних»партій в ефірах обсяги присутності «опозиційних»сил будуть в 1,15 раза більшими.
Дослідження проводиться заради сприяння рівного доступу учасників виборів до ефірів таких телеканалів, як ІНТЕР, 1+1, ICTV, Новий канал, СТБ, ТРК «Україна», Перший національний, 5-й канал, повідомляє Держкометелерадіо.
Дослідження проводиться за напрямами як обсяги прямої політичної реклами, кількість сюжетів та тривалість ефірів у вечірніх новинах, обсяги присутності учасників віборів в ефірах найпопулярніших ток-шоу, кількість сюжетів та тривалість (хронометраж) ефірів висвітлення діяльності органів державної влади у новинах.
Нагадаємо, голова комітету "Рівність можливостей" Олександр Чекмишев, посилаючись на соціологічне дослідження, яке було проведено з 10 серпня по 15 вересня спільно із фондом "Демократичні ініціативи", повідомив, що згадування Партії регіонів на українських телеканалах у дев’ять разів перевищує присутність в ефірі всіх інших учасників виборчих перегонів.