На сесії виступив представник ради ветеранів Львівського автобусного заводу, колишній технічний директор ЛАЗу Роман Пак, який висловив прохання до депутатів підтримати акціонерів підприємства у зверненні до вищого керівництва України, «аби врятувати завод від банкрутства і повернути ЛАЗ у державну власність».
Він зазначив, що 2008 року протягом 8 місяців незаконний власник ЛАЗу не виплачував працівникам зарплату. На заводі працювало 11, 5 тис. людей. У рік підприємство випускало 14 тис. автобусів. Було високотехнологічне виробництво гідромеханічних коробок передач, які також поставляли різним підприємствам. Все це знищено і ЛАЗ на межі загибелі. А це єдиний завод у Львові, який має свої автономні очисні споруди.
За його словами, приватизація підприємства відбулася 15 жовтня 2001 року, а 29 листопада того ж року Деснянський районний суд скасував приватизацію, визнавши її недійсною.
Після того, зазначив Пак, було три інстанції судів: Господарський, Апеляційний і Вищий, які приватизацію визнали незаконною, «був наказ повернути акції Фонду держмайна. Акціонери дізналися про цей процес лише у червні 2009 року».
«Прокуратура виявила, що викуп акцій, а їх було 70,41%, здійснено за злочинно набуті кошти. Було порушено кримінальну справу. Чотирьох людей за ті махінації засуджено на 5 років позбавлення волі. Але завод до сьогоднішнього дня у незаконного власника, який довів його до банкрутства. Завод можна відновити і він може випускати не тільки автобуси. Наші спеціалісти зараз працюють в інших областях України. Від імені трудового колективу та 76 тисяч акціонерів ми просимо підтримати нас у зверненні до президента України, до Кабінету Міністрів, до Верховної Ради та іншого вищого керівництва держави», – заявив Пак.
Міський голова Львова Андрій Садовий, у свою чергу, наголосив на важливості підтримки акціонерів ЛАЗу.
«Це звернення ми надішлемо усім депутатам ВР, щоб привернути особливу увагу тих, які були обрані від Львівщини, а це більше 10 відсотків парламенту», – зазначив Садовий.