"Маржу в 20 км / год ми приберемо. Подібного немає ніде в світі, і у нас не буде" , – сказав Сіренко.
Говорячи про збільшення швидкісного режиму на автомагістралях Києва, він зазначив, що при обговоренні цього питання з киянами підтримано підвищення ліміту швидкості на 11 ділянках із 21 запропонованої.
"Приміром, по Малій окружній суперечок не виникло, а от проспект Перемоги, на якому ми хотіли виставити ліміт 80 км / год, люди не підтримали. Ми і далі будемо аналізувати, де можна збільшити швидкість" – сказав начальник ДАІ.
Водночас Сіренко зазначив, що на небезпечних ділянках і біля шкіл планується знизити швидкісний ліміт .
Він також повідомив, що введення автоматичної фіксації дорожньо-транспортних порушень через економічну ситуацію в країні доведеться відкласти на більш пізній термін.
"На жаль, ми були змушені перенести ці питання на більш пізній термін. Але я залишаюся прихильником автоматичної фіксації порушень. Людський фактор потрібно прибирати. Це європейський шлях розвитку" , – сказав він.
Сіренко очолив департамент Державної автомобільної інспекції в лютому 2014 року.