Де захист?
.jpg)
Ми хочемо лікувати звичаї чи намагаємося захиститися? До лікування ми ще не дійшли у своєму розвитку, а щодо захисту – це кричуща ситуація. Той продукт, який ми споживаємо, заздалегідь підлаштований під потреби й під «цензуру» (йдеться навіть не про політику) дуже специфічного російського корпоративного ринку. А те, що є справді вартісного в російському шоу-бізнесі (не кажучи вже про авторську пісню, про «підпільний» рок і т. ін.), до нас просто не потрапляє, ми його не бачимо й не чуємо. Інша проблема – український шоу-бізнес не дуже професійний і не дуже відповідальний. Мати перед собою 46-мільйонний ринок і не знати, як із ним упоратися – це вже, погодьтеся, занадто. Звісно, легше орати чужу ниву.
Навала пластикових стаканчиків

Московський шоу-бізнес є перетравленим європейським секонд-хендом, а український шоу-бізнес – це те, що тільки з Росії вийшло, а в нас починає заковтуватися. Ще в 1990-х роках можна було бачити яскравих українських виконавців, але за неповне десятиліття все змінилося – ми спостерігаємо переважно навалу пластикових стаканчиків, гуртів-одноденок.
З погляду інформаційної безпеки Україна програла ці бої і навіть оборону ніколи не виставляла. І перетворилася на такий собі сировинний придаток Росії.
Відсутня регуляторна політика
.jpg)
«Продукт, зроблений для російського ринку» – ось це і є власне діагноз українського шоу-бізнесу. Є така приказка: якщо невідомо в чому справа, отже, справа в грошах. Повинна бути регуляторна політика, якої в нас немає. У нас є суцільний базар. Чим відрізняється бізнес від базару: в бізнесу є чіткі й зрозумілі рамки, а в базару – як карта ляже. Карта Україні так і не лягає. І ніхто з чиновників за останні 18 років про це не задумується.
Більше творчості – менше нарікань
.jpg)
Єдина проблема в поп-музиці, яку я бачу, – це коли люди, котрі вміють писати українською мовою, соромляться творити несерйозні та легкі пісні. Наші артисти мають перестати комплексувати і намагатися підлаштовуватися під систему, якої не існує: ну немає українського шоу-бізнесу! Тому жоден із нас не є гравцем у вітчизняному шоу-бізі. Ми обговорюємо те, що далеко від нас. Я займаюся тільки музикою. Треба працювати на неіснуючий український шоу-бізнес. Немає жодних загроз ззовні, а лише дуже ліниві українські руки, сховані за спиною.
Український слухач позбавлений вибору
.jpg)
Скільки разів ми чули по телевізору «Кому вниз», «Рутенію», «Вій»? Ми їх не чули, натомість переважно лунає російський кримінальний шансон – чужий українській ментальності. Насправді ось це і є політика нашої держави. Таку політику треба ламати. Можна робити певні ультрарадикальні речі. А щодо нібито низького рівня наших слухачів, то це цілковита нісенітниця, бо український слухач позбавлений вибору. Він приходить на базар і бачить однотипний продукт та жодних альтернатив. Він купує, бо немає іншого. Ось уся банальна і патова ситуація.