Чорновіл: 365-та стаття у Колеснікова написана на чолі

24 Травня 2012, 09:11

«В мене є старий принцип – надто не критикувати тих, з ким я був раніше. Тому я надто довго утримувався від того, щоб коментувати дії того ж Колеснікова. Але тут я мушу сказати – це відвертий плювок. Це тупе відверте прокачування грошей, абсолютно безглузда не цільова витрата коштів. Спочатку потрібно будувати відповідні залізниці, а вже потім пускати швидкісне сполучення», – наголосив Чорновіл.

За його словами, люди, які їздять цими поїздами, ставлять себе під ризик. «Адже не забезпечені переїзди, не забезпечене огородження, не забезпечений нормальний переїзд по цих рейках. Навіть поїзди, які ходять на швидкості менше ста кілометрів за годину, їх кидає так, що інколи елементарно важко втриматись на полицях», – зазначив він.

Депутат також не схвалює скасування низки нічних поїздів, які «вирішували проблему відряджень. Зараз фактично відрядження будуть довші вдвічі».

«Коли людина свої особисті фінансові інтереси ставить вище безпеки та життя інших людей, здираючи з них в три дорого, адже цей проїзд буде дуже дорогий, створюючи колосальні незручності, це не нормально», – вважає Чорновіл.

«Я ніколи тепер не проголосую за декриміналізацію 365-ої статті. Адже Юля все одно за десятком інших статей буде сидіти, а по 365 повинен сидіти Колесніков. Якщо я колись буду при владі, це стане моїм лозунгом – 365-а стаття у Колеснікова написана на чолі», – заявив Чорновіл.

Депутат не виключає, що незадовго до виборів Партія регіонів, якщо порахує, що електоральні втрати будуть аж надто суттєвими, на деякий час може скасувати певні рішення по залізниці.

«Але я думаю, що в даному випадку у них все одно бабло перемагає все, навіть здоровий глузд чи якісь електоральні виборчі розрахунки», – вважає Чорновіл.

Нагадаємо, після проведення електрифікації значних ділянок залізниці в Україні з травня запроваджується рух нових швидкісних електропоїздів.

З 27 травня вводиться новий графік руху поїздів на 2012-2013 роки, який міститиме зміни у нумерації та у маршрутах низки поїздів.