Проте буває і так, що ремонт плавно перепливає з місяця в місяць, з однієї пори року в іншу, і ніяк не завершується. В такому випадку варто з’ясувати причини затягування та швидко виправити проблему. Ми підкажемо вам п’ять найпоширеніших помилок, яких припускаються власники осель під час організації ремонту.
Ви не перевірили будівельну бригаду
Найчастіше роботи затягують саме працівники — наприклад, якщо отримують денну заробітну плату. Інколи причина збільшення терміну здачі об’єкта — намагання виконроба зекономити, залучивши замість 3–4 фахівців 1–2 помічників. І це ми не говоримо про зовсім прикрі ситуації, коли недобросовісні працівники постійно беруть відгули, крадуть, вживають алкоголь на об’єкті.
Аби уникнути таких ситуації:
- Читайте відгуки. Якщо в інтернеті немає інформації про компанію, поцікавтеся, чи не змінювала вона назву. Часом так роблять фірми з поганою репутацією.
- Запитуйте знайомих. Можливо, вони порадять вам по-справжньому перевірену компанію.
- Підписуйте контракт. Офіційний договір дає вам право навіть звернутися до суду.
А ще не забувайте особисто контролювати процес. Регулярно звіряйте витрати з загальним кошторисом та вимагайте від виконроба чеки.
Не склали кошторис
Кошторис потрібен для того, аби відразу зрозуміти, скільки грошей піде на ремонт — на будматеріали, оплату робіт, навіть закупівлю техніки та меблів. Якщо ви не проведете попередні розрахунки, гроші можуть закінчитися просто посеред активного робочого процесу і проєкт доведеться поставити на паузу.
Аби розрахувати детальний кошторис ремонту квартири у Львові, зверніться до будівельної компанії — фахівці складуть макет вашої майбутньої оселі та прорахують усі витрати, навіть на придбання панно та фіранок.
Проігнорували затвердження чіткого графіка робіт
Не менш важливо одразу продумати весь ремонтний процес: розбити його на етапи та визначити терміни виконання для кожного. Графік варто складати разом з виконробом — він достеменно знає технології роботи з сучасними матеріалами, до того ж зможе розпланувати поетапну закупівлю будматеріалів.
Прорахувались із кількістю матеріалів
Це ще один привід складати кошторис разом із виконробом — він зможе вірно розрахувати кількість будівельних матеріалів, щоб їх точно вистачило, але при цьому вам не довелось переплачувати за зайві рулони шпалер чи коробки кахлю.
Дуже цінно, якщо і на закупівлю фахівець поїде разом з вами. Він одразу перевірить якість товару, адже несподіванки можуть виникнути у будь-чому, наприклад:
- всередині ящика знайдеться розбита плитка;
- виявиться, що плінтуси з різних партій мають різний колір або похибку у розмірах.
Вели закупівлі у різних місцях
Поїздки з одного магазину в інший — це теж дорогоцінний час. Можливо, так ви намагаєтеся зекономити та знайти більш вигідні пропозиції, однак витрати часу та грошей на бензин позбавляють таку економію будь-якого сенсу.
Тому краще звернутися до одного будівельного гіпермаркету чи гуртівні та придбати усе необхідне за один раз. Великі замовлення зазвичай отримують знижки або ж магазин може організовувати безоплатне транспортування.