«Ми будемо діяти тим же методом, як діяли в 2009 році. Тоді імпорт припинився, і уряд, не отримавши величезних надходжень до бюджету, скасував 13%-у надбавку», – пояснив Назаренко.
За його словами, якщо такі дії будуть зроблені, то до держбюджету перестане надходити значна частина коштів.
«Після введення спецмита прогнозовані втрати держбюджету становитимуть більше 1 млрд доларів США», – йдеться в прес-релізі асоціації.
Згідно з повідомленням ВАІІД, у результаті введення спецмита ціни на автомобілі об'ємом 1-1,5 літра виростуть на 7,8%, а на автомобілі 1,5-2,2 літра – на 15,6%.
«Масового ввезення автомобілів не буде, тому що з'явиться ризик не продати завезені автомобілі з цією надбавкою в Україні», – уточнив Назаренко.
В асоціації також нагадали, що в 2009 році попередній уряд уже вводив 13%-у надбавку з 6 березня по 6 вересня – на 6 місяців. І тоді обсяги виробництва скоротилися на 82%; обсяги продажів на внутрішньому ринку України зменшилися на 84%; доходи знизилися на 96%.
«Таким чином, введення надбавки до мита у 2009 році ефективним не було», – наголошується у прес-релізі ВАІІД.
Як раніше повідомлялося, Україна вводить спецiальнi мита на iмпорт нових легкових автомобiлiв з об'ємом двигуна 1000-1500 куб. см у розмiрi 6,46% i 1500-2200 куб. см – 12,95% незалежно вiд країни походження та експорту.
Нагадаємо, за підсумками перших двох місяців року українці купили на 12% менше автомобілів, ніж роком раніше. У лютому продажі нових легкових автомобілів знизилися на 6,4% до 11,97 тис.