Carrera 4 GTS у версіях купе та кабріолет з найпотужнішим двигуном у лінійці Carrera

16 Травня 2011, 11:17

Штутгарт. Компанія Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG, Штутгарт розширює модельний ряд Carreraза допомогою двох 911 Carrera GTS з повним приводом. В 911 Carrera 4 GTS Coupé та Cabriolet  поєднані найпотужніший у лінійці Carrera двигун та інтелектуальна система повного приводу Porsche Traction Management (PTM).

Окрім динамічних показників, автомобілі приємно дивують і показниками економічності – завдяки філософії Porsche Intelligent Performance новий повнопривідний 911-ий споживає стільки ж палива, скільки Carrera 4S: витрати палива в версії Coupé становитимуть 11,0 л/100 км, у Cabriolet – 11,2 л/100 км в рамках циклу NEDC. В той же час у порівнянні з моделями Carrera 4S новинки мають більш широкий перелік стандартного обладнання.

Двигун 911 Carrera 4 GTS був створений на базі 6-цилнідрового двигуна Carrera S об’ємом 3,8 л. В результаті переробки впускного тракту потужність зросла на 23 к.с. та становить 408 к.с. при 7300 об/хв. Спеціальна система впуску не лише збільшила максимальну потужність, але й еластичність та швидкість реакції на рух заслінки дроселя завдяки оптимізованому крутному моменту у діапазоні низьких та середніх обертів. Номінальний крутний момент 420 Н м досягається при 4200-5600 об/хв. Спортивна вихлопна система, яка є стандартним обладнанням, гарантує спортивне звучання двигуна та додає довершеності дизайну задньої частини автомобіля завдяки чорній поверхні патрубків вихлопної системи.

При максимальному наборі потужності Carrera 4 GTS Coupé розганяється до 100 км/год за 4,6 с, Cabriolet – за 4,8 с. Carrera 4 GTS комплектується механічною 6-ступінчастою трансмісією, проте у якості опційного обладнання доступна 7-ступінчаста трансмісія Porsche-Doppelkupplungsgetriebe (PDK). Завдяки PDKчас розгону до 100 км/год можна зменшити ще на 0,2 с.

У Carrera 4 GTS система повного приводу PTM забезпечує традиційне задоволення від їзди на Porsche в поєднані з більшою керованістю та стійкістю автомобіля. Система РТМ забезпечує оптимальний розподіл крутного моменту між передніми колесами за допомогою багатодискової муфти. Ще одним свідченням того, що Carrera 4 GTS створений для динамічної їзди, є використання механічного блокування диференціалу у базовій комплектації, яке сприяє підвищенню динаміки повнопривідного автомобіля. 

Візуально нові моделі Carrera 4 GTS від версій з заднім приводом можна відрізнити за наступними рисами: окрім назви моделі на дверях та задній кришці, особливістю зовнішності моделі є смуга між задніми ліхтарями, яка відбиває світло. Спільними для всіх моделей Carrera GTS залишаються широкий кузов моделі 911, характерний лише для повнопривідних 911, а також відповідного розміру задня колія. В багатьох інших деталях візуально і технічно Carrera GTS відрізняється від інших моделей Carrera. Наприклад, автомобілі комплектуються 19-дюймовими дисками RS Spyder чорного кольору з центральним кріпленням та полірованим краєм ободу, на які ззаду встановлюються шини 305/30 ZR 19.

Ще однією особливістю автомобіля є спортивні передній та боковий обвіси чорного кольору. В 911 Carrera 4 GTS встановлено спортивні сидіння. У якості доповнення до різноманітних варіантів оздоблення салону шкірою в GTS пропонується підкреслено спортивне оздоблення з алькантари центральної частини сидінь, керма, рукояток коробки передач та ручного гальма, дверних ручок тощо.