Генеральний директор державного концерну "Укроборонпрому" Павло Букін прокоментував нове журналістське розслідування про розкрадання в оборонній сфері, заперечивши причетність до корупційних схем щодо ремонту літаків за міжнародним контрактом. Про це він заявив в інтерв'ю BBC News Україна.
"Отримання якоїсь винагороди категорично заперечую. Це неправда", – наголосив Букін.
Водночас він запевнив, що деталі не закуповувалися по завищеній ціні.
"Завищену ціну категорично заперечую. У нас є відповідна процедура відбору постачальників. Зафіксована у часі і документах, у переписці. Ми готові всю цю інформацію надати на запит будь-якого правоохоронного органу", – зазначив глава держконцерну.
За його словами, за інформацією з розслідування, де говориться про завищену в сім разів ціну ввезених деталей, не можна чітко робити висновок про те, що ціна була справді завищена.
"Що показується у розслідуванні (і це підкреслюють журналісти): що товар ввозився від самого початку як інший товар… – щоб приховати його військове призначення, тому що він встановлювався на військовий літак. Як у цьому випадку можна коментувати, чи було завищення, чи не було? Люди виконували завдання з постачання техніки поточного виробництва. На жаль, російського. Ми ще, не освоїли виробництво цих комплексів самостійно", – пояснив Букін.
Крім того, він підкреслив, що не планує йти з посади гендиректора держконцерну на час можливих перевірок.
"На даний момент, такого наміру в мене немає. Але це не якась категорична позиція. Просто я не вважаю себе винним у чомусь", – повідомив Букін.
Однак він відзначив, що звільниться, якщо це буде потрібно.
"Якщо потрібно буде, щоб я звільнився або усунувся з посади – я з жалем, але зроблю це. Спокійно і без якось політизації", – додав глава держконцерну.
Нагадаємо, журналісти програми «Наші гроші» оприлюднили інформацію про те, що особи з оточення президента нібито заробляли на поставках російських запчастин до військової техніки. За інформацією, син заступника секретаря РНБО Олега Гладковського Ігор начебто був учасником мільйонних схем з розкрадання коштів в ОПК, зокрема, разом з іншими особами за контрабандними схемами постачав в Україну з РФ запчастини до військової техніки. Журналісти вважають, що українські підприємства ОПК у декілька разів переплачували за запчастини.
Президент України Петро Порошенко 26 лютого підтримав відсторонення Олега Гладковського від виконання обов'язків першого заступника секретаря Ради національної безпеки та оборони (РНБО) на час проведення розслідування. 4 березня президент Петро Порошенко підписав указ про звільнення першого заступника секретаря Ради національної безпеки і оборони Олега Гладковського, фігуранта журналістського розслідування про розкрадання в Укроборонпромі.
26 лютого близько 200 активістів "Національного корпусу" приїхали в Козин Київської області до будинку Ігоря Гладковського – сина першого заступника секретаря Ради національної безпеки і оборони Олега Гладковського. Обидва є фігурантами журналістського розслідування про розкрадання в Укроборонпромі. 27 лютого понад 50 активістів прийшло під будівлю державного концерну "Укроборонпром", протестуючі через розкрадання коштів в оборонній сфері.
27 лютого генеральний директор ДК "Укроборонпром" Павло Букін відсторонив від посад директора державного підприємства "Харківське конструкторське бюро з машинобудування імені О. О. Морозова" Олексія Бабіча і директора ДП "Ізюмський приладобудівний завод" Сергія Філоненка відсторонили від посад.
4 березня детективи Національного антикорупційного бюро України та Спеціалізована антикорупційна прокуратура затримали трьох колишніх посадовців, чинного і колишнього директорів держпідприємства ДГЗП "Спецтехноекспорт", яке входить до складу державного концерну "Укроборонпром", за підозрою в розтраті 2,225 млн дол. США.
4 березня журналісти програми "Наші гроші" оприлюднили нову частину розслідування щодо розкрадання в оборонній сфері, у якому йдеться про те, що директор державного концерну "Укроборонпром" Павло Букін і вже звільнений перший заступник секретаря РНБО Олег Гладковський причетні до корупційних схем щодо ремонту літаків за міжнародним контрактом.