У протидії пропаганді може допомогти цьому, так само як і медіа-грамотність, також потрібно позитивно просувати стандарти й надихати медіа їх дотримуватися. Такі поради в інтерв’ю Тижню дав британський дослідник російської пропаганди Ґордон Ремсі.
При цьому він зауважив, що такі кроки не обов’язково стануть ефективними.
«Це такі позитивні та вигідні кроки. Однак в інформаційному просторі, у якому всі схильні більше до емоційно забарвленого контенту, вони не обов’язково стануть ефективними. На досягнення корисного ефекту від програм медіа-грамотності можуть піти роки. У цьому я дещо песимістично налаштований. Адже доки існуватиме інформація, завжди лишатиметься завдання привернути увагу, бо вона створена, щоб звертатися до наших емоцій. І тому немає намірів робити її точною та правдивою», – сказав він.
Детальніше читайте в черговому номері журналу «Український тиждень»