Британія попросила Facebook надати інформацію про активність РФ під час Brexit

24 Жовтня 2017, 15:02

Парламентський комітет з питань цифрових технологій, медіа та спорту Великої Британії надіслав лист засновнику Facebook Марку Цукербергу із запитом щодо можливого втручання Росії в референдум по Brexit. Відповідний лист від 19 жовтня оприлюднений на сайті паламенту.

Зазначається, що в листі голова комітету Британії попросив компанію надати інформацію про діяльність акаунтів до та під час британського референдуму щодо виходу з ЄС у 2016 році та під час парламентських виборів 2017 року.

"Комітет в даний час проводить розслідування феномена фейкових новин. Частина цього дослідження буде зосереджена на ролі іноземних дійових осіб, які зловживають такими платформами, як ваша, щоб втручатися в політичний дискурс інших країн. Саме з цієї причини я надсилаю запит, щоб Facebook надав моєму комітету деталі, пов'язані з будь-якими оголошеннями та сторінками, оплаченими або створеними російськими обліковими записами", – йдеться  в повідомленні.

Крім того, комітет попросив надати інформацію щодо оголошень, придбаних російськими обліковими записами, а також, скільки грошей було заплачено за ці оголошення або для просування цих сторінок та відвідуваність сторінок.

У листі зазначається, що комітет запитує інформацію подібну до тієї, що була надана компанією Facebook кільком комітетам Сенату США, включаючи Комітет розвідки, стосовно президентських виборів в 2016 році.

Як повідомлялось19 жовтня, голова Facebook Messenger Девід Маркус заявив, що РФ могла використовувати цей додаток для впливу на американських виборців в 2016 році.

Нагадаємо, наприкінці версеня у Конгресі США запросили Facebook, Google і Twitter на публічні слухання щодо втручання РФ у вибори.

Раніше засновник Facebook Марк Цукерберг заявив, що передасть Конгресу США дані про втручання Російської Федерації  у вибори президента. Також у Facebook повідомили, що  за останні два роки близько 470 облікових записів у соцмережі, які ймовірно пов'язані з РФ, витратили 100 тис. доларів на тисячі оголошень в соцмережі, які рекламують соціальні і політичні повідомлення.