Автомобілі BMW відомі тим, що відповідають вимогам і смакам дуже й дуже вибагливих споживачів. Конструктори і дизайнери цієї марки завжди пам’яють про це і навіть намагаються діяти на випередження навіть найсміливіших очікувань. Те що у BMW повний привід – це не банальне 4х4, яким оснащені й деякі монстри радянського автпрому, а інтелектуальна електронна система, здатна власним «мозком» розподіляти крутний момент, відомо давно. Але після того як новітні моделі BMW почали оснащувати системою xDrivе, надійність і безпеки цих автомобілів сягнула такого рівня, що водій, який навіть несподівано для себе потрапив з нормальної дороги на вельми небезпечну багнисту чи слизьку ґрунтовку, може бути упевненим – машина не підкачає і неочікуваний офроад стане просто пригодою.
На початку червня під Києвом знайти полігон для випробування xDrivе було не так вже й просто: суха жарка погода не сприяла, щоб провести традиційний тест-драйв цієї системи у «польових» умовах. То ж було вирішено створити таку собі смугу перешкод, на якій BMW змогла б продемонструвати дива діагонального звішування: авто ніби на пошкодженій дорозі «зависає» на двох колесах – система xDrivе моментально оцінює ситуацію і перерозподіляє крутний так, щоб машина без жодних пробуксовок могла вийти із такої позиції. Тестувальники повторили цю операцію кілька разів і на «біс» – xDrivе працював безвідмовно.
Яким би досвідченим не був водій, він не зможе оцінити дорожню ситуацію так швидко, як це робить система xDrivе, яка здатна самостійно визначити стан дорожнього покриття і забезпечити необхідний розподіл крутного моменту між переднім і заднім мостом. В разі потреби спрацьовує імітація міжколісних блокувань.
Водій може навіть і не знати тонкощів системи xDrivе, а просто довіритись якості BMW, яка зробила черговий крок у підвищенні безпеки своїх автомобілів.