«Ми дуже пишаємося нашою партнерською програмою BMW Tate Live. Разом з галереєю Tate ми маємо намір продовжувати ділитися своїм досвідом з тими, хто хоче повністю зануритися в мистецтво, та надавати для арт-перформансу все нові музейні та онлайн майданчики. Проект доносить інноваційні художні концепції до більш широкої аудиторії і робить мистецтво доступнішим. Для нас це величезне досягнення, і ми раді розділити його з галереєю Tate. Я сподіваюся, що попереду нас чекає багато нових спільних проектів», – прокоментував доктор Іан Робертсон, член ради директорів концерну BMW Group.
Керівник галереї Tate сер Ніколас Серота: «З початком роботи нового корпусу в червні 2016 року ми зможемо створити абсолютно новий музей ХХІ століття, що відображає світові масштаби мистецтва. Поява справді захоплюючої архітектурної споруди створить унікальний простір для культурного життя Великобританії. У кожного з'явиться чудова можливість своїми очима простежити, як змінювалася національна колекція сучасного мистецтва, і на власному досвіді зрозуміти, яку велику роль вона може відігравати в нашому житті».
З моменту відкриття галереї Tate Modern у 2000 році національна колекція нового і сучасного мистецтва часто зазнавала змін, щоб продемонструвати численні стилі, в яких працюють сучасні майстри. Музей активно підтримує мистецтво, що BMW Дилер АВТ Баварія створюється в режимі реального часу. У червні цього року відвідувачі галереї зможуть в буквальному сенсі зіткнутися з ним, так як майданчики перформансів будуть розкидані по всьому новому простору галереї Tate. Офіцери поліції, осідлавши своїх коней, в провокаційній роботі Тані Бругері «Шепіт Татліна №5» (Tatlin's Whisper #5, 2008) відтіснятимуть публіку у Турбінному залі. В цей же момент учасники перформансу «Час» (Time,1970) Давида Ламеласа вишикуються в одну лінію на пандусі і по черзі будуть вголос озвучувати час доби. У нині чинній будівлі галереї Tate Boiler House по сусідству з роботою Йозефа Бойса розташувався твір Тіно Сегала «Це пропаганда» (This is Propaganda, 2002), за задумом якого випадковий перехожий, який виявився працівником галереї, несподівано починає співати. А в просторі нового будинку Switch House, оточеного роботами Лігіі Кларк, Майка Келлі і Брюса Наумана, перформанс Амалії Піки «Незнайомці» (Strangers, 2008) буде виконаний двома акторами, які тримають ротилежні кінці мотузки для прапорців. В іншому просторі галереї відвідувачі зможуть побачити роботу Романа Ондака «Приємні почуття для добрих часів» (Good Feelings for Good Times, 2003), що представляє собою загадкову чергу з людей, веде у глухий кут.
Галерея The Tanks – перший в світі музейний простір, присвячений живому мистецтву, кінематографу і інсталяціям – розмістить три класичних скульптури 60-х років XX століття, які кидають відвертий виклик відносин між мистецтвом і публікою. Три варіації на тему мінімалістських кубів Роберта Морріса, Рашида Араіна і Шарлотти Позененске будуть знову втілені у скульптури в тому вигляді, в якому вони спочатку замислювалися художниками півстоліття тому – їх можна буде розглянути з усіх боків, ввійти в них і навіть переставляти.
Крім того, галерея The Tanks покаже два нових перформанса, які будуть демонструватися щодня протягом трьох тижнів. Дані роботи переосмислюють ідею твору мистецтва як матеріального об'єкта, а також заново розкривають поняття трансформації та ігри. Тарек Атуі представить нову главу своєї поточної роботи «Перевернута колекція» (The Reverse Collection). Вона складається з десяти спеціально виготовлених музичних інструментів, на яких кожен день грає група музикантів. Музичні сесії будуть записані і з часом накладені один на одного таким чином, щоб створити унікальну інсталяцію із звуків і предметів. Олександра Пірічі і Мануель Пельмуш представлять на суд глядачів роботу під назвою «Публічна колекція галереї Tate Modern» (Public Collection Tate Modern), в якій група з 5 танцюристів виконає «живі версії» знайомих робіт у формі повторюваного циклу. Обігруючи «фізичну складову» картин, скульптур та інсталяцій як серію різних поз, ця робота перетворює ідею колекції предметів мистецтва в якесь швидкоплинну і ефемерну дію.
Більш детальну інформацію про проект BMW Tate Live можна знайти на сайті
За додатковою інформацією та фотоматеріалами звертайтеся:
Катерина Малакуцко, Media/Public Relations, АВТ Баварія Київ
Tel:+380 (44) 494-21-21, fax: +380 (44) 494-44-99
e-mail: [email protected]